ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

נתניהו מפתיע: "צריך להוציא את המחבל למוות"

במסגרת ניחום האבלים באלעד - ראש הממשלה הפתיע כשהכריז בפני משפחת סלומון היושבת שבעה על קרוביה, נרצחי הטבח בחלמיש "עונש מוות למחבלים זה דבר שהגיע הזמן לעשות אותו"

נתניהו מפתיע: "צריך להוציא את המחבל למוות"
לעמ



במהלך ביקור ניחום האבלים שקיים היום ראש הממשלה בנימין נתניהו באוהל ניחום האבלים של משפחת סלומון באלעד, הוא הפתיע ואמר כי צריך לגזור על המחבל עונש מוות.

"עונש מוות למחבלים זה דבר שהגיע הזמן לעשות אותו במקרים חמורים", אמר נתניהו, "זה מעוגן בחוק, צריך פה אחד של השופטים, ורוצים לדעת את עמדת הממשלה - ועמדתי כראש הממשלה, על מקרה כזה של רוצח שפל כזה - צריך להוציא אותו למוות. צריך פשוט שהוא לא יחייך יותר".

זו אולי הפעם הראשונה שראש הממשלה מתבטא בצורה כל כך קשה, ולמעשה בעמדה ימנית מצוהרת. זאת אחר שהראשון לדרוש עונש מוות היה השר בנט, השר דרעי והרב הראשי יצחק יוסף.



בתוך כך, שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ פנה לראש הממשלה, בבקשה להעלות להמשך דיון בקבינט ביום ראשון הקרוב נושאים אותם העלה בדיוני השבוע האחרון: דרישה לעונש מוות לרוצח בני משפחת סלומון וגירוש השיח' ראאד סלאח מישראל.

"ממשלת ישראל חייבת להעביר מסר ברור של הרתעה ומיצוי הדין עם מי שרוצח ישראלים ועם מי שמסית לרצח - הצדק חייב להעשות ולהראות" הוסיף השר כץ.
מוות למחבל עונש מוות ראש הממשלה נתניהו טבח חלמיש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד