כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

"אם הרב עובדיה היה חי - היה תומך בקול ברמה"

מאזין שניסה להתקיל בשידור את חתנו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, הרב בוטבול בשידור בקול ברמה - קיבל תשובה חד משמעית

מרן הגר"ע זצ"ל. צילום: עזריאל משה
מרן הגר"ע זצ"ל. צילום: עזריאל משה



בתוכניתו של הרב אהרון בוטבול, ששודרה הערב ברדיו 'קול ברמה' במקום תוכניתו הקבועה בימי שישי, מאזין עלה לשידור וניסה להתקיל את הרב כששאל, איך הוא משדר ברדיו "נגד מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל".

הרב בוטבול שידר הערב, במקום תוכניתו של הרב אופיר מלכה ששידר בקביעות בליל-שישי והודיע השבוע על עזיבתו לתחנה המתחרה 'קול חי'. כמו כן, משום שמחר תשודר ברדיו התרמה.

המאזין שאל: איך הרב, גדול כמו הרב שליט"א, משדר ברדיו, הרי ממשיך דרכו של הגר"ע יוסף, חכם שלום כהן אמר בפירוש, איך רב ממשיך ברדיו שבוגד?

הרב בוטבול: "אני יודע באופן הכי מוחלט בעולם שהרב אהב את הרדיו והיה חשוב לו ולא הפסיק לדבר עד יומו האחרון על הרדיו. ואני אומר לך באחריות מלאה, האמן לי סהדי במרומים אם מרן הגר"ע יוסף היה חי איתנו, מוכן לשים כל היקר לי מכל, שהרב היה אומר עכשיו זה הרדיו שהוא מוליך את האמת.

"טוב, יש רבנים שיש להם גישות אחרות וזה לגיטימי. אם אתה רוצה לשמוע מה היה דעתו של הרב, באחריות, אני הייתי מאוד קרוב לרב, אני יודע מה חשב ומה סבר. אומר לך באחריות אם הרב היה חי היה מדבר בשבח הרדיו כל היום וכל הלילה. זוהי דעתו. כולם במשפחה של הרב יודעים שזו הייתה דעתו".

הרב בוטבול המשיך ואמר למאזין: "אין לך מושג כמה הרב דיבר בעד הרדיו הזה שמפיץ את התורה ברמה. אני לא אומר לרבנים האחרים מה לעשות, תלמיד אמיתי של רב יכול לומר גם אחרי פטירתו של הרב מהי דעתו. ולכן צריך לתמוך ולשמוע, מספיק לראות מי נותן יותר שיעורי תורה. ברוך ה' בסקר TGI שיצא שבוע שעבר שלשיעור שלי ביום שישי מאזינים 140 אלף איש, הרדיו זכה להעביר מדי יום שישי שעתיים של תורה, זה מעמד הר סיני".

לסיום אמר הרב: "מעולם לא דיברתי בתכונית שלי פוליטיקה, או סרה במישהו, הכל תורה קודש, נטו קודש". יצויין כי הגשת התוכנית של הרב אופיר מלכה הערב על ידי הרב בוטבול היא חד פעמית, ובתקופה הקרובה יחליטו ברדיו מי יהיה הרב שיאייש את המשבצת של הרב מלכה, שהתפנתה.



הרב אהרון בוטבול קול ברמה הרב עובדיה יוסף זצל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 58 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד