י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

שר הכלכלה ב'איחוד': "הרווחתם היום חבר נוסף שיעמוד לימינכם"

שר הכלכלה אלי כהן: "מודה בשם אזרחי ישראל למתנדבי 'איחוד הצלה' העוסקים במלאכת קודש" • הדברים נאמרו במסגרת סיור שערך במטה הארצי של ארגון "איחוד הצלה" בירושלים. השר הגיע לביקור על מנת להתרשם מפעילות מתנדבי "איחוד הצלה" להצלת חיים ברחבי הארץ וכן לעמוד על צרכי הארגון והאפשרויות לתמוך בכך במסגרת הפעילות בכנסת ובממשלה

שר הכלכלה באיחוד הצלה
שר הכלכלה באיחוד הצלה



שר הכלכלה אלי כהן (כולנו), סייר השבוע במטה הארצי של ארגון "איחוד הצלה" בירושלים. השר הגיע לביקור על מנת להתרשם מפעילות מתנדבי "איחוד הצלה" להצלת חיים ברחבי הארץ וכן לעמוד על צרכי הארגון והאפשרויות לתמוך בכך במסגרת הפעילות בכנסת ובממשלה.

מנכ"ל איחוד הצלה משה טייטלבוים הוביל את הביקור יחד עם מנכ"ל קרן ישראלייף אלי פולק ואחראי קשרי ממשל שבי רפפורט במהלכו הוצג לשר כהן מוקד המבצעים הבינלאומי החדש של "איחוד הצלה" הנותן מענה לכ-900 קריאות חירום ביממה ומצויד במיטב הטכנולוגיות בכדי לאתר את מתנדב רפואת החירום הקרוב ביותר בכל מקרה רפואי מתוך כ-3,500 מתנדבי רפואת החירום באיחוד הצלה. כמו כן קיבל השר סקירה על פעילות המתנדבים בגזרות השונות ברחבי הארץ ועל הפרויקטים המיוחדים אותם מפעיל הארגון כדוגמת מיזם תן כבוד, פרויקט משפחה בטוחה, יחידת חוסן ועוד.

מנכ"ל הארגון סיפר על התנהלות הארגון בשגרה ובשעת חירום ועל שיתופי הפעולה שלו עם כלל
הגורמים האמונים על הצלת חיים בכדי למקסם את הפעילות.

שר הכלכלה אלי כהן אמר בסיום הביקור "היום הגעתי לבקר בארגון רפואת החירום איחוד הצלה אשר שמענו רבות על הפעילות שלו והיום זכיתי לבוא ולראות מקרוב את כל הפעילות והעשייה על ידי למעלה מ-3,500 מתנדבים בכל רחבי הארץ שעושים את הדבר החשוב ביותר, "מצילים חיים". אנחנו כמדינה וכיהודים מקדשים את ערך החיים והפעילות שלכם היא חשובה לאין ערוך. הרווחתם היום חבר נוסף שיעמוד לימין הארגון. עוד הוסיף כהן "אני מבקש להודות לכלל מתנדבי איחוד הצלה בשם כל אזרחי ישראל על הפעילות החשובה שאתם עושים, כולנו יודעים מה החשיבות של הצלת נפש אחת בישראל. יישר כח לכלל העושים במלאכה, תתחזקו ותמשיכו במלאכת הקודש שלכם."

מנכ"ל איחוד הצלה משה טיטלבוים אמר בסיום הביקור "אני מודה לכבוד השר כהן על שהקדיש מזמנו לבוא ולהכיר את הפעילות הענפה של איחוד הצלה בכל רחבי הארץ ואת מגוון הפרויקטים השונים אותם מפעיל הארגון בכדי לדאוג לכך שבכל מקרה חירום שמתרחש יהיה בזמן הקצר ביותר מישהו שיוכל לתת מענה רפואי ראשוני עד לבוא האמבולנס". שבי רפפורט אחראי קשרי ממשל באיחוד הצלה אמר "אני בטוח כי השר אשר הינו איש עשייה שפועל רבות למען אזרחי ישראל יהיה שגריר טוב של איחוד הצלה בממשלה ובכנסת ויסייע לנו לקדם שיתופי פעולה עם כלל הגורמים למען המטרה האחת והיחידה לשמה אנו קיימים והיא 'הצלת חיים'.





























אלי כהן שר הכלכלה איחוד הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד