י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

העירה ליאיר נתניהו על הכלבה ופרסם תגובה בשבת

אישה המתגוררת בקרבת בית ראש הממשלה פרסמה פוסט בפייסבוק, בו כתבה כי ראתה את כלבת ראש הממשלה עושה צרכיה ברחוב, ומשהעירה לבנו יאיר שהוליך אותה הוא עשה לה תנועה מגונה • יאיר לא נשאר חייב ומיהר לפרסם תגובה בעצם יום השבת

ראש הממשלה וכלבתו קאיה. ארכיון
ראש הממשלה וכלבתו קאיה. ארכיון



הרשת רועשת בעקבות תיעוד שפרסמה תושבת ירושלים, לטענתה, של צואת כלבת ראש הממשלה - קאיה, לאחר שהבן יאיר סירב לנקותה.

"זאת הצואה של הכלבה קאיה, (כן, של ראש הממשלה ומשפחתו)", כתבה טלילה אמיתי תושבת העיר ירושלים המתגוררת סמוך לבית ראש הממשלה – וצרפה תיעוד של צואת הכלבה קאיה, לטענתה, "כאשר בקשתי מהבן הבכור-יאיר- שנכנס איתה ועם המאבטח לגינת הכלבים בה היינו, להרים זאת כי אנחנו מקפידים על ניקיון הגינה ואפילו אוספים כסף לטובת הניקיון, הוא עשה לי תנועה מגונה באצבעו, סובב את גבו ויצא".

מטעמו של יאיר נתניהו פורסמה תגובה רשמית בעיצומה של השבת, על פיה, "מדובר באישה שכדרך קבע – בכל פעם שהיא רואה את יאיר נתניהו או בן משפחה אחר מטיילים עם הכלבה קאיה – פונה אליהם ללא כל סיבה, מטרידה, מעירה הערות פוגעניות ונוהגת באגרסיביות ללא כל אינטראקציה מצידם".

"יאיר כלל אינו יודע אם קאיה עשתה את צרכיה כטענת האישה, או לאו, שכן היה עסוק בשיחת טלפון במכשיר הסלולרי כאשר היא פנתה אליו באגרסיביות כהרגלה. לאור נסיונו המר איתה, יאיר מיד ניתק מגע ועזב את המקום".

על הטענות שהתגובה פורסמה בשבת אמר ניר חפץ - דוברו של יאיר נתניהו ל'בחדרי חרדים' כי "זו תגובה מטעמו של יאיר נתניהו - לא תגובה מטעם ראש הממשלה - ולא תגובה מטעם דובר ממשלתי כלשהו".
יאיר נתניהו הכלבה קאיה חילול שבת טלילה אמיתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד