ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

אין כסף לנופש - יש פתרון מקורי וללא עלות

תופעה מבורכת של החלפת דירות בימי בין הזמנים, לאלה אשר אינם יכולים להרשות לעצמם נופש בחו"ל או בצימר בצפון הארץ

אין כסף לנופש - יש פתרון מקורי וללא עלות
תנפשו

 


בימים שלפני בין הזמנים כשלוחות המודעות והמעליות המשמשות ככלי נוסף להעברת מסרים, מלאות וגדושות במודעות, הופתעו תושבי אחד הבניינים בשכונה החרדית ברכפלד שבמודיעין עלית לגלות במעלית הבניין מודעה מסוגננת ומליצית.

"שכנים יקרים! כמו בכל שנה, לקראת בין הזמנים, פונים אנו שוב אליכם השכנים. לבקש דירה עבור בני התורה שמבקשים להחליף אוויר ואווירה. (אך אין בכיסם פרוטה בתמורה)". נכתב במכתב שנתלה במעלית הבניין.

בהמשך נכתב: "אז אם גם אתם יוצאים מן העיר משפחה או אפילו רק זוג צעיר ולא יקשה עליכם דירה להשאיר - נשמח לקבל רק לינה וקפה במטבח ותקבלוה חזרה במצב מטופח - זה מובטח! וכל הפעלה של מזגן תהיה בתשלום, כמובן".

המכתב גם מסתיים בחרוז: "תזכו למצוות, ולהיות תמיד מן הנותנים, ותהנו גם אתם היכן שהוא בבין הזמנים".

מדובר בתופעה שהחלה בשנים האחרונות, כאשר משפחות ברוכות ילדים או מעוטי יכולת, אשר אין הפרוטה מצויה בכיסם ובכל זאת הם מתאווים כמו כולם לשנות אווירה ולקיים את מצות הנופש בבין הזמנים, אז זו אחת הפתרונות - מפרסמים מודעה על החלפת דירה או קבלת דירה ריקה בעיר אחרת.

אלה המתגוררים למשל בירושלים וחפצים בעיר אשר בקרבתה חוף ים - נתניה למשל, ינסו לאתר דירה ריקה לכמה ימים בקרית צאנז שבנתניה במטרה להנות מעט משינוי האווירה בעלות מינימלית של הנסיעות ואולי החשמל שבדירה.

כמו כן, סבים וסבתות החפצים לשהות שבוע ימים בקרבת ילדיהם ונכדיהם, ינסו לאתר דירה בעיר או בשכונה בה הם מתגוררים בכדי להנות יותר עם הנכדים הנמצאים בין הזמנים.

 




החלפת דירות חופשה נופש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד