ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

השקעה בסטארט-אפ החל מ-10,000 ₪ בלבד!

השקעה לטווח הארוך עם תשואה גבוהה במיוחד: חוק מימון המונים עבר בקריאה שלישית בכנסת וסוף סוף כל אחד יכול להיות שותף להצלחה של הסטארט-אפים הישראלים השונים החל מסכומי כניסה מינימליים. מחפשים השקעה לטווח ארוך? תעשיית הסטארט-אפ בישראל זכתה למאות אקזיטים ישראלים ביותר מ-50 מיליארד ₪ בעשור האחרון. אולי גם אתם תהיו שותפים לאקזיט הישראלי הבא.

 השקעה בסטארט-אפ החל מ-10,000 ₪ בלבד!
pixabay

 


בתחילת השנה חברת "מובילאיי" הישראלית נרכשה בכ-15.3 מיליארד דולר על ידי חברת Intel וגרמה לכל אחד מאתנו לחשוב מה היה קורה אילו היינו משקיעים בה בשלביה הראשונים. כעת, אתר האינטרנט של פיפלביז מאפשר לכל אחד להצטרף כשותף בעל מניות בסטארט-אפ בהשקעה מינימלית.

המודל נקרא "השקעות המונים" וזוכה להצלחה גדולה ברחבי העולם. בתחילת השנה, עבר חוק מימון המונים בכנסת שאפשר סוף סוף גם להמונים להשקיע בסטארט-אפים ישראלים וליהנות מההצלחה האדירה של תעשיית הסטארט-אפ ברחבי העולם. תוך מספר חודשים בלבד מאז פתיחתו של אתר פיפלביז גויסו למעלה מ-10,000,000 מאלפי משקיעים ישראלים לטובת עשרות סטארט-אפים ישראלים.

השקעה לטווח הארוך בעלת תשואה גבוהה במיוחד ממה שמקובל

התשואה בעולם הסטארט-אפים היא גבוהה במיוחד. במידה ותשקיעו בחברה שתימכר ("אקזיט") לחברה אחרת, התשואה עשויה להגיע לאלפי אחוזים מגובה ההשקעה. עד כה, בכדי להשקיע בסטארט-אפ אדם היה נדרש להשקיע מאות אלפי דולרים ובמקרים רבים מיליוני דולרים במיזם אחד, כעת, שניתן להשקיע החל מ-10,000 ₪ בלבד משקיעים יכולים לפזר סיכונים ולהשקיע במגוון סטארט-אפים בעשרות אלפי שקלים.

כמו כן, באתר האינטרנט של פיפלביז מגייסים בכל רגע נתון מספר סטארט-אפים שונים, כך שמשקיעים יכולים לבחור את הסטארט-אפ אליו הם מתחברים ובו מאמינים ואף להיפגש עם היזמים עצמם ולבחור האם להשקיע.

בעשור האחרון היו כמעט 1,000 אקזיטים של חברות סטארט-אפ ישראליות. בין האקזיטים הישראלים הגדולים ניתן למנות את מוביליאיי (15.3 מיליארד דולר), חברת "וויז" שנמכרה לגוגל תמורת 1.3 מיליארד דולר, חברת M-Systems שנמכרה ב-1.6 מיליארד דולר, חברת "מרקורי" שנמכרה תמורת 4.5 מיליארד דולר, חברת כרומטיס (4.5 מיליארד דולר), חברת NDS (5 מיליארד דולר) ועוד מאות סטארט-אפים שנמכרו במאות / עשרות מיליוני דולרים.

מעוניינים לשמוע מידע נוסף על השקעות בסטארט-אפים? השאירו פרטים ואולי גם אתם תיהנו מהאקזיט הישראלי הבא.

 


השקעות סטארט אפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד