ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

שני בחורים תועדו משחיתים ציור של הרבי

שני בחורי ישיבה תועדו במצלמת אבטחה כשהם משחיתים ציור קיר של הרבי מיליובאוויטש זצ"ל בקראון הייטס • "נראה שכמה אנשים אהבו את זה פחות ושלחו בחורים להרוס משהו שלא שייך להם"

צילום ממצלמות האבטחה. אתר COLLIVE
צילום ממצלמות האבטחה. אתר COLLIVE



שני תלמידי ישיבה נקלטו במצלמות אבטחה, כשהם משחיתים ציור קיר של הרבי מליובאוויטש זצ"ל בקראון הייטס, ביום חמישי האחרון.

על פי הדיווח באתר 'COLIVE', שני צעירים הנראים כתלמידי ישיבה, למרות שניסו להסתיר את זהותם - השחיתו את אחד מציורי הקיר החדשים בקראון הייטס בדמותו של הרבי.

ציורי הקיר נמצאים על לינקולן פלייס, שדרת קינגסטון על קיר הפיצרייה של קלבריה, הם נצפו משחיתים בשעות הבוקר המוקדמות של יום חמישי.

עוד שני ציורי קיר הושחתו על הקיר בשדרת קינגסטון קראון סטריט. ציורי הקיר הללו צויירו על ידי אמן רחוב ידוע באזור בשם 'זריי לי'.

הלל הראל, אחד מבעלי החנויות שעל קיר חנותו מתנוסס ציור של הרבי שהושחת על ידם, אמר כי הוא עצוב לגלות את ההשחתה, "יצירת אמנות זו נוצרה על ידי אמן מליובאוויטש שעובד כדי לפרסם את שבע מצוות בני נח, ומצייר אותם על קירות ברחבי העולם", אמר הראל לאתר 'COLLive'.

הוא הוסיף, "האמן עושה את זה מתוך תחושה של שליחות שמקרבת אנשים, אנשים רבים מאוד אהבו את זה ונקשרו למסרים שלו, זה נראה שכמה אנשים אהבו את זה פחות ושלחו בחורים להרוס משהו שלא שייך להם".

הראל אמר לאתר כי עדיין לא הגיש תלונה במשטרת ניו יורק.















הרבי מיליובאוויטש חבד השחתה מצלמת אבטחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד