י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

תושב י-ם נעצר בחשד למעשים חמורים בתושב בני ברק

לפי תלונה שהגיש צעיר תושב בני ברק, בן גילו תושב ירושלים נהג במשך שנים לבצע בו מעשים חמורים ואסורים • הוא נעצר והמשטרה תבקש להאריך את מעצרו • "החשוד בתקיפה, היה אף קטין בעת ביצוע המעשים"

אילוסטרציה. צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90
אילוסטרציה. צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90



עשור לאחר שנפגע, תושב בני ברק אזר אומץ והגיש תלונה על צעיר מירושלים שלטענתו ביצע בו מעשים חמורים מאז גיל 6 עד גיל בר מצווה.

בתקופה האחרונה, צעיר תושב בני ברק התלונן במשטרת מרחב דן כי לפני עשור ועל פני תקופה של מספר שנים, מאז היותו בן 6 ועד לבר המצווה שלו, צעיר אחר ביצע בו מעשים חמורים ואסורים. החוקרים פתחו בחקירה ואתמול נעצר בן 23 תושב ירושלים החשוד בביצוע המעשים החמורים.

בחקירה עלה כי בעת ביצוע העבירה, החשוד עצמו אף הוא היה קטין, ובשעות הקרובות יובא לבית משפט השלום בתל אביב שם המשטרה תבקש להאריך את מעצרו.

בארגון "מן המיצר" המתמחה בייצוג זכויות נפגעי עבירה, אומרים ל'בחדרי חרדים' כי על פי החוק, בעבירת מעשה חמור בקטין, הנעשה שלא בידי אחראי עליו, זמן ההתיישנות הינו ארוך מהרגיל, וניתן להגיש תלונה עד גיל 28. גם במקרה בו החשוד בתקיפה, היה אף קטין בעת ביצוע המעשים, כאשר בחלק מהזמן מעל גיל 12, גיל האחריות הפלילית, אולם במקרה זה ההליך מעט מורכב ולפרקליטות שיקול דעת לסגירת התיק בגין התיישנות, בתקווה שלא כך יהיו פני הדברים במקרה זה.
מעשים חמורים תקיפה הארכת מעצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד