כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

הפתעה: איש התקשורת החב"די עובר למתחרים

איש התקשורת הצעיר מנחם מענדל זילברשטרום עובר מאתר חב"די אחד למשנהו • לדברי גורמים בעולם התקשורת: "זו דרמה של ממש. זה כמו שנחום ברנע מ'ידיעות אחרונות' יערוק לישראל היום"

הפתעה: איש התקשורת החב"די עובר למתחרים
.

 


איש התקשורת החב"די מענדי זילברשטרום מצטרף לאתר COL - מרכז התקשורת החב"די העולמי, זאת לאחר ששימש בשנים האחרונות כעורך וכתב באתר החב"די המתחרה 'שטורעם'.

זילברשטרום נחשב לעילוי בתחומו למרות היותו צעיר העיתונאים החב״דיים, הוא אחד המוערכים בשדה התקשורת החב"די, וחתום על שורה של חשיפות וסיפורים שהיכו גלים. ברקורד העשיר שלו בין היתר, הוא סיקר אירועים חב"דיים רבים ומרכזיים, ראיונות מובחרים, וכתבות תוכן מושקעות.

כעת כאמור הוא הצטרף לצוות אתר COL ויתרום מכשרונו ויכולותיו.

זילברשטרום, שגדל בשכונת חב״ד הוותיקה בלוד, עבר בחודש האחרון - עם נישואיו - להתגורר בעיר התורה והחסידות, ביתר-עילית.

מענדי זילברשטרום מסר: ”אני מודה למערכת התקשורת החב״דית הגדולה בעולם על האמון בי. אני מתכוון בעזרת השם להשקיע בתחקירים, כתבות איכותיות ועוד... ולהמשיך להוביל עם צוות האתר את הצלחתו״.

גורמים בעולם התקשורת החב"די אומרים שהמעבר של זילברשטרום משטורעם ל-COL זו דרמה של ממש: "זה כמו שנחום ברנע מ'ידיעות אחרונות' יערוק לישראל היום", טוענים הגורמים.

מנדי גרוזמן, כתב 360 ו'מקור ראשון', הסביר ל'בחדרי חרדים', כי "בעולם התקשורת החב"די בישראל קיימים שני אתרים השולטים בכיפה. חב"ד און ליין ואתר שטורעם, שאגב אני חייב לו הכרת הטוב בשל העובדה שערכתי וכתבתי בו בעבר. מנדי זילברשטרום היה עד כה מאושיות אתר שטורעם, שם התפרסם והחל את דרכו, והמעבר שלו לאתר המתחרה, חב"ד און ליין, מהווה מהפך של ממש. אני בטוח שהוא יעשה חיל בתפקידו החדש בדיוק כמו שעשה עד כה".

מנדי זילברשטרום חבד שטורעם חבד און ליין col

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד