י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

כתב אישום הוגש נגד המלמד מטבריה: "הורה להם להתלוות אליו לחדר המנהל"

כשבועיים לאחר מעצרו, הוגש הבוקר כתב אישום נגד המלמד מטבריה בגין מעשים חמורים שביצע בשניים מתלמידיו • "הנאשם ניצל את האמון שנתנו בו לצורך סיפוק מאווייו היצריים"

מעצר. אילוסטרציה. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
מעצר. אילוסטרציה. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: כשבועיים לאחר מעצרו, מלמד תושב בן 27 תושב טבריה, הואשם במעשים חמורים שביצע בשניים מתלמידיו.

לבית משפט המחוזי בנצרת הוגש הבוקר כתב אישום חמור נגד צעיר בן 27 ששימש כמורה ומחנך בתלמוד תורה בטבריה, בעבירות של תקיפת שניים מתלמידיו, קטינים.

על פי כתב האישום שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז צפון, עולה כי הנאשם ניצל את גילם הצעיר של הקטינים, את מעמדו, ואת האמון שנתנו בו לצורך סיפוק מאווייו היצריים והוא נהג להורות לתלמידיו לצאת מהכיתה בתואנות שונות ולהתלוות אליו לחדר המנהל או למקום מוצנע מעיני כל.

שם במקום המוצנע, נהג על פי כתב האישום לאחוז בידיהם של תלמידיו ולבצע בהם מעשים חמורים ואסורים על פי חוקי התורה ועל פי חוקי מדינת ישראל. עוד עולה, כי במספר מקרים היכה את אחד התלמידים.

עם הגשת כתב האישום, הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

הערת המערכת: על פי פסק הלכה של רב, 'בחדרי חרדים' מפרסם שמות חשודים או נאשמים בעת הרשעתם, או במקרים בהם ניתן וצריך למנוע אפשרות של פגיעה בנוספים, או בהוראת שעה שקיבלה היתר רב.
מעשים חמורים מלמד טבריה תלמוד תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד