י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מנגישים חוויות: בכסאות ממונעים והליכונים ילדי מש"י יצאו לשייט במרינה

ילדי המרכז השיקומי מלווים בצוות הרפואי הגיעו לחוף ימה של תל אביב, שם, בכיסאות ממונעים ובאמצעי ניידות הפליגו שעה ארוכה בלב הים, נהנו מהאוויר והאווירה, וזכו לחוויה מרגיעה ומהנה. אחד משיאי הפעילות התרחש כאשר חלק מהילדים השיטו בכוחות עצמם את הסירות והיו שיכורים מתחושת ההובלה של הכלי במים

ילדי משי בשייט במרינה
ילדי משי בשייט במרינה



ימי החופש עמוסים באטרקציות וטיולים ובמרכז השיקומי מש"י החליטו שלא להישאר מאחור. "אנחנו לא נותנים למגבלות הפיזיות למנוע את החוויות מהילדים שלנו" אומרת חיה שרה סאקס מנהלת בית-הספר שיזמה את הפעילות - שייט מונגש לידי מש"י במרינה. הטיול התקיים בשיתוף עם עמותת 'אתגרים' המתמחה בהנגשת אתגרי ספורט שונים לנכים.

ילדי המרכז השיקומי מלווים בצוות הרפואי הגיעו לחוף ימה של תל אביב, שם, בכיסאות ממונעים ובאמצעי ניידות הפליגו שעה ארוכה בלב הים, נהנו מהאוויר והאווירה, וזכו לחוויה מרגיעה ומהנה. אחד משיאי הפעילות התרחש כאשר חלק מהילדים השיטו בכוחות עצמם את הסירות והיו שיכורים מתחושת ההובלה של הכלי במים.

"ב"ה, הודות לנסיון והוותק של מש"י, אנחנו לא נרתעים מלוגיסטיקה, ועושים הכל על מנת להעניק לילדים זמן איכות" אומר הרב אשר זוריבין יו"ר מש"י שסיפר כי מצבו הרפואי של אחד הילדים לא אפשר לו להשתתף בשייט אלא בליווי רפואי צמוד. "הוא התעקש ולא יכולנו לסרב. הצמדנו לו אחות שטיפלה בו במהלך הטיול ולאושר שלו לא היה גבול. מבחינתנו זה כל העולם כולו".

במש"י מקפידים בקביעות לשלב מיזמים חווייתיים במסגרת הטיפול והלימוד של הילדים שכן משימות שהן פשוטות עבור ילדים רגילים, דורשות מילדים עם מוגבלות מאמץ אדיר ובאמצעות הטיולים והאטרקציות שמחוץ לכותלי המוסד הילדים זוכים למנת מרץ שתעניק להם מוטיבציה להמשיך ולנצח את האתגרים שבדרך.
ילדי משי מרינה שייט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד