י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

קייטרינג ברמה אחרת - בואו להתרשם

נושא האוכל והארוחות מזמן הפך להרבה יותר מצורך פיזיולוגי בסיסי. כיום הגישה השתנתה והתחום הקולינארי- האוכל שאנו אוכלים, צריך לספק לנו חוויית בילוי והנאה. טרנדים ומגמות בתחום המזון הפכו חלק בלתי נפרד מן התרבות ומשיחות הסלון אשר חלק ניכר מהן סובב סביב מתכונים, מסעדות וחוויות קולינריות כאלה ואחרות

קייטרינג ברמה אחרת - בואו להתרשם
לא לגעת



תרבות האוכל מתבטאת כמובן לא רק ברצון שלנו לאכול במסעדות טובות ואיכותיות בסוף השבוע אלא בדרישה לאוכל איכותי , מעניין, מגוון ומספק בעבודה. אם זכיתם לעבוד בחברה או ארגון שיש לו שירותי קייטרינג הרי שתרצו כי הקייטרינג המגיש לכם את הארוחות יקפיד על גיוון וחדשנות בתפריטים ובמנות השונות. קייטרינג ביתי כשמו כן הוא דואג למאכלים עם טעם ביתי אותנטי. קייטרינג ביתי ידאג לבשל את המזון בצורה מוקפדת ולא באופן מסחרי ותעשייתי עם תשומת לב לפרטים, עם דגש על הטעמים ושימוש בחומרי גלם טריים - ממש כמו בבית.

קייטרינג בטכנולוגיה גבוהה

קייטרינג לחברות הייטק הפך למוצר בסיסי ומרכזי בתנאי העסקת העובדים בחברות אלה. חברות היי טק גדולות המונות עשרות ואף מאות עובדים נעזרות בשרותי קייטרינג לתפעול חדר האוכל בחברה, חדר האוכל בחברות היי טק נהיה גורם משמעותי בשיקולי העובדים בבחירת מקום עבודתם החדש, מעין כרטיס ביקור המראה את השקעת החברה בעובדיה, חברות שונות מתהדרות בחדרי אוכל מפוארים המגישים לעובדים מגוון רחב של מנות ומזנוני סלטים וקינוחים שלא היו מביישים בית מלון יוקרתי, מוניטין של חברה גדולה נמדד ונבדק ע"פ השירות ממנו נהנים העובדים במקום, כל חברת היי טק רוצה ליהנות מחדשנות וגיוון שמעלים את ערכה ויוצרים תדמית חיובית על תנאי העסקת העובדים בה, מכיוון שיש ניידות גדולה של מוחות בעולם ההייטק והניסיונות למשוך עובדים טובים ומוכשרים מחברות אחרות נמצא תמיד על הפרק – הרי שכל חברת הייטק צריכה לעשות את המקסימום על מנת שעובדיה יהיו מרוצים.

קייטרינג טוב הוא קודם כל קייטרינג המורכב מחומרי גלם איכותיים, קייטרינג הדואג למגוון רחב של מנות ומגוון טעמים גדול על מנת לקלוע לטעמים השונים של העובדים. חברות היי טק המאופיינות בשעות עבודה רבות נעזרות בשירותי הסעדה הכוללים מגוון של מנות ומוצרים לעובדים.

החל מההגעה בבוקר העובדים נהנים מפריסה של - כריכים, מאפים , סלטים, מעדני יוגורט ופלטות פירות גדולות, בהמשך ארוחת הצהריים הכוללת מבחר של עשרות סוגי מנות וסלטים החל מבר לחמים עשיר ועד בר בריאות של ירקות טריים הנחתכים במקום לעיני העובדים.

לאחר ארוחת הצהריים יש פריסה קלה של משקאות וכריכונים בדר"כ גם בליווי חטיפים ופירות. עד לארוחת ערב או לילה מלאה מתפריט בשרי או חלבי ע"פ בקשת החברה.

ברוכים הבאים למוסד

כאשר אתם עובדים כחלק מארגון או מוסד גדול, אתם ככל הנראה מבלים בו שעות רבות ואתם זקוקים לשירותי קייטרינג מוסדי שידאגו למגוון היומי אותו אתם רוצים ואוהבים.

קייטרינג איכותי ידאג לפתרונות מזון שיהוו אף חוויה מפנקת ומתגמלת עבור עבודתם הקשה של העובדים ומעין פינוק עבור השעות הרבות שהם נמצאים במקום העבודה. ארוחות קלות, ארוחות צהריים מלאות או פריסת ירקות ופירות במהלך היום.

חשוב לבחור בקייטרינג שיידע לספק לחברה מגוון רחב ככל הניתן ע"מ ליהנות משירותי הסעדה מקיפים ללא צורך בעבודה מול ספקים שונים, קייטרינג מילמן מספקים לכם שירותי הסעדה למוסדות וארגונים, חברות היי טק ומפעלים במגוון רחב בהתאמה אישית לכל לקוח מתפריטים בשריים וחלביים למשך כל שעות הפעילות בחברה.

להזמנת שירותי קייטרינג למפעל, חברה או ארגון פנו כעת אל קייטרינג Meal-Man ואנו נשמח לעמוד לשירותכם

קייטרינג קייטרינג מוסדי קייטרינג ברמה שירותי מסעדה כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד