כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

הידוענית מור ממן ממשיכה להתחזק: "מוטב שאכשל באהבת חינם"

הידוענית, מלכת היופי לשעבר, מור ממן שעוברת בשנה האחרונה תהליך התחזקות - משתפת בתחושותיה הקשורות לאבל על החורבן: "אני צמה ומתאבלת על שנאת חינם יום יומית שסובבת אותנו"

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90



בשנה האחרונה הספיקה הידוענית מור ממן להתקרב ליהדות, לפקוד את קבר רבי נחמן מברסלב ולהקפיד על עוד ועוד מצוות. כאן ב'לובי נשי' עקבנו אחר תהליך ההתקרבות של ממן, שכלל שבת, צניעות ועוד. בטקסט מרגש היא מספרת על הצום שלה. אנו מביאים את רוח הדברים.

"צום תשעה באב עבורי אינו מתקשר רק לדת. צום תשעה באב הוא המלחמה התמידית שלנו, בני האדם. הוא מסמל בדיוק את מה שעברנו וחווינו בעבר וממשיכים לחוות בכל רגע נתון", כתבה ממן בחשבון האינסטגרם שלה.

בהמשך כתבה ממן כי היא צמה ומתאבלת על חורבן בית המקדש: "צום תשעה באב נקבע לאחר שהחריבו לנו את בית המקדש על שנאת חינם. אני צמה ומתאבלת על שנאת חינם יומיומית שסובבת אותנו ומתפללת שלפחות בתוך העם שלנו נדע לפזר בעיקר אהבה. כי אם המלחמות מתחילות אצלינו, מה נוכל לצפות מהאויבים שלנו?".

לסיום כתבה: "קחו לכם רגע למחשבה, לא משנה מה האמונה שלכם, העמדה הפוליטית שלכם או מה הדת, גזע ומין. איזה כיף זה אם מלכתחילה כשהיינו פוגשים אדם חדש בחיינו היינו פשוט אוהבים אותו? או אפילו לא אוהבים, רק לא שונאים, לא שופטים, לא מתיימרים לחשוב שאנחנו יותר טובים. כמה אפשר לדבר רק על אדם? כמה אפשר לשפוט? כמה אפשר לשנוא על כלום! • מוטב שאכשל באהבת חינם מאשר בשנאת חינם (רבי נחמן מברסלב)".
מור ממן אהבת חינם התקרבות לדת תשעה באב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד