י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

אורן חזן הסתפר לקראת עימות בגשר אלנבי, אבל נאלץ לשוב על עקבותיו בגלל טלפון שקיבל

חבר הכנסת אורן חזן הסתפר והתארגן ליציאה לעבר גשר אלנבי לעימות עם חבר בפרלמנט ירדני שכעס על דברים שאמר, אבל בדרכו לשם קיבל טלפון בהול שיחזור על עקבותיו • כל הפרטים

אורן חזן מסתפר אמש לקראת העימות
אורן חזן מסתפר אמש לקראת העימות



שוב ח"כ אורן חזן מצליח להסיט לכיוונו את הכותרות. לאחר שהבוקר (רביעי), הוא היה אמור להגיע למעבר אלנבי ולהתעמת עם חבר הפרלמנט הירדני יחיא א-סעוד - ראש סגל לשכת ראש הממשלה יואב הורוביץ התקשר לפני זמן קצר לחזן והורה לו שלא להגיע הבוקר למעבר.

הסיפור החל, לאחר שחזן התבטא אחרי תקרית המאבטח הישראלי בירדן ואמר כי "נראה ששכנינו ממזרח לירדן.. צריכים קצת חינוך מחדש. זה מתחיל להרגיש כמו שלום ולא להתראות". א-סעוד המשמש כחבר פרלמנט ואשר ידוע כאדם צבעוני, השיב לחזן על דבריו והזמין אותו לעימות במעבר אלנבי, "הוא אדם בזוי, אלה דברים בזויים לחלוטין. אם הוא גבר שיבוא לפגוש אותי בגשר", אמר.

בתגובה, כתב אתמול חזן: "אני נענה להזמנתו של חבר הפרלמנט הירדני לפגישה על הגשר. מחר בעשר בבוקר אגיע לגשר אלנבי לשיחה בגובה העיניים. יש לי הצעה שלא יוכל לסרב לה...".

הבוקר, פרסם חזן תמונה שבה הוא נראה בעיצומה של תספורת ואליה הוא צירף את הכיתוב: "נערך למפגש הפסגה עם נציג הפרלמנט הירדני. פניי לשלום". אך כאמור, לשכת ראש הממשלה פנתה אל חזן וביקשה ממנו שלא יגיע הבוקר למעבר, וזאת בכדי להנמיך את הלהבות בזירה מול ירדן.

קודם לכן הבוקר אמרה ח"כ שלי יחימוביץ כי "אלמלא היה לנו הסכם שלום עם ירדן, היה אפשר לומר שהלוואי וסכסוכים עקובים מדם בין מדינות היו מוכרעים בקרב איגרוף בין פוליטיקאים. אלא שהטרגדיה היא שהמלך עבדאללה אינו אויב אלא ידיד, וירדן היא בעלת ברית אסטרטגית חשובה מאין כמותה. אל המשבר הקשה והמסוכן מולה דרדר אותנו ראה"מ נתניהו, ולא אורן חזן. מופע החיבוקים ההזוי עם המאבטח, ההחזרה השגויה של השגרירה לישראל, והתנהלות כללית שמעדיפה פוטואופ על פני פתרון משברים ויציבות פגעו עמוקות בברית עם ירדן ויש להתעשת ולתקן זאת בדחיפות".
אורן חזן ירדן עימות גשר אלנבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד