ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

קרלין נותקה מחשמל • הסיבה: הלשנת השכנים

בית המדרש של חסידות קרלין-סטולין בברכפלד שבמודיעין עלית נותק מחשמל • אחד החסידים ל'בחדרי חרדים': "שכנים 'חרדים' הלשינו" • השכנים: "זה פגע בבטיחות ילדינו"

ה'קראוון' של חסידי קרלין סטולין בברכפלד. צילום: משה ויסברג
ה'קראוון' של חסידי קרלין סטולין בברכפלד. צילום: משה ויסברג

הלם בקהילת קרלין סטולין באחוזת ברכפלד במודיעין עילית.

זרם החשמל המשמש את לומדי ומתפללי בית המדרש, נותק היום (ד') במפתיע, לאחר שטכנאים של חברת החשמל הגיעו לבית הכנסת וניתקו את הכבלים המחברים את בית המדרש לזרם החשמל המרכזי.

בית המדרש המוקם במתחם המיועד לקרוואנים, נהנה מחשמל שסופק למקום באמצעות כבלים שהונחו בגובה נמוך ובסמיכות לבתי מגורים. השכנים שהתריעו חזור והתרע על המפגע הבטיחותי, התלונו לחברת החשמל, וזאת ניתקה בתגובה את אספקת החשמל למקום.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בית כנסת נוסף של העדה התימנית הממוקם בסמיכות, נותק גם הוא, ובתי מדרש נוספים הנמצאים באותו מתחם, נמצאים בסכנת ניתוק מיידית.

אחד מחסידי קרלין סטולין ששוחח עם כתב 'בחדרי חרדים' מספר כי "למרות האזהרות החוזרות ונשנות אני לא חושב שזה ראוי מצד שכנים 'חרדים' לבוא ולהתלונן בפני חברת החשמל. עלות של מערכת חשמל חדשה היא הוצאה גבוהה הנאמדת בסכום של 80 אלף שקלים. בינתיים חיברנו את החשמל לגנרטור זמני, ואנו שוקלים את צעדינו".

ומנגד שכנים בסביבת בית הכנסת אומרים "אנחנו שבנו והתרענו רבות בפני גבאי בית הכנסת לא מדובר בהלשנה. הבטיחות של הילדים שלנו שמשחקים להנאתם באזור היא מעל הכל"
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד