כ"א אייר התשפ"ד
29.05.2024

בן 24 מברכפלד - יחזק מחלקת מדיה בשלמור תקשורת

משרד היח"צ שלמור-תקשורת גייסו לשורותיהם את אשף הרשתות החברתיות שלומי קוריץ, תושב ברכפלד שבמודיעין עלית • יחזק את מחלקת המדיה והאינטרקטיב במשרד

וצמח מעולם השיווק האינטרנטי. שלוימי קוריץ. צילום: ארכיון בחדרי חרדים
וצמח מעולם השיווק האינטרנטי. שלוימי קוריץ. צילום: ארכיון בחדרי חרדים

שלמור תקשורת גייסו לשורותיהם את אשף הרשתות החברתיות שלומי קוריץ, כדי לחזק את מחלקת המדיה והאינטרקטיב במשרד.

משרד היח"צ שלמור-תקשורת הוא מהגדולים בישראל, ו-70 עובדיו מטפלים כיום ביחסי הציבור של תנובה, ניקול, טמפו, אופל, ביתילי ועוד.

בשל התחזקות הפעילות ברשתות החברתיות בפרט ובזירה הווירטואלית בכלל, הכירו בשלמור תקשורת בצורך לחזק את מחלקת המדיה. וכך, בצעד מפתיע, הם גייסו את שלומי קוריץ, צעיר חרדי בן 24, תושב ברכפלד שבמודיעין עלית, נשוי 4 שנים, מנכ"ל חברת win-net, העוסק בשנים האחרונות ביצירת קמפיינים קריאטיבים ברשתות חברתיות.

שלומי אף זכה להכרה מיוחדת בשל הדף המצליח 'חרדים נעים להכיר', שהקים בפייסבוק.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אישר שלומי את הצטרפותו לשלמור תקשורת. "בעוד הרבה מאוד משרדי פרסום נכנסים בשנים האחרונות לתחום הדיגיטל - כשלא לכולם יש את ההבנה או את הניסיון בתחום, מנסים להתאים קריאייטיב מאוף-ליין לאון-ליין, כשלא תמיד האינטרפטציה הולכת.

"כאחד שחי את התחום הזה וצמח מעולם השיווק האינטרנטי ולא בא מעולם הפרסום המסורתי, אשמח להביא את היכולות והניסיון שלי לשלמור, ולשמור ואף להעלות את הרף הגבוה של החברה בתחום הדיגיטל, כמו בתחומים אחרים", אמר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד