י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

בלעדי לאורנג': מכשיר סלולארי עם ממשק באידיש

מכשיר טאצ' אלקטל 710 מתקדם ומעוצב עם ממשק הדובר אידיש, עברית ואנגלית המאושר על ידי ועדת הרבנים לענייני תקשורת • המכשיר כולל מסך מגע, תמיכה ב-Blutooth, הקלטת תזכורות, לוח שנה עברי ועוד

בלעדי לאורנג': מכשיר סלולארי עם ממשק באידיש

Orange, חברת התקשורת הסלולרית המתקדמת בישראל, השיקה מכשיר חדש וכשר למגזר החרדי באישור ועדת הרבנים לענייני תקשורת: אלקטל 710 טאצ'. כחלק בלתי נפרד של המהלך השיווקי רחב ההיקף שהחברה נוקטת בו לאחרונה במגזר החרדי, היא מציעה קולקציה רחבה ועשירה של מכשירים כשרים מתקדמים וחדישים, ממגוון יצרנים וממבחר מותגים מהשורה הראשונה. כעת היא יוצאת, לראשונה לטובת הציבור החרדי, במכשיר עם ממשק הדובר מגוון שפות וביניהם שפת האידיש. המכשיר המדובר הינו חדיש ומתקדם מסוגו והוא מעוצב בסגנון יוקרתי אקסקלוסיבי, שיהפוך ספינת הדגל של קולקציית המכשירים הכשרים.

בפיתוח הממשק של שפת האידיש במכשיר, ניתנה הדעת על פנים רבות הלובשות ופושטות צורה בשפה הייחודית שלא נסה ליחה עד ימינו. האתגר היה למצוא את המילים הנכונות בשפת האידיש העממית שתהיה מובנת בקרב המכנה המשותף של הציבור החרדי. לא זו אף זו, ישנם מונחים סלולאריים רבים שנזקקו להגדרה מחדש, ואף אליהם הדעת ניתנה, שיתנו מענה נכון וראוי למשמעות הנכונה למילים.

המכשיר, מדגם אלקטל 710, כולל מגוון רחב של אפליקציות וממשקים המאושרים על ידי ועדת הרבנים לענייני תקשורת, ביניהם מסך מגע מתקדם, תמיכה ב-Blutooth (בלוטות'), אפשרות קיבולת של עד 2,000 אנשי קשר, רמקול פנימי וכד'.

כמו-כן, מצויד המכשיר בממשקים גראפייםמרהיבי עין ובמבחר שימושים, כמו: יומן פגישות, אפשרות לביצוע שיחת ועידה מבסיס המכשיר, הקלטת תזכורות פנימיות, אפליקציה להמרת מטבעות ומידות במגוון רחב של נושאים, אפליקציית לוח שנה עברי הכולל את זמני היום הרלוונטיים להלכה, וכן מאגר של 20 רינגטונים חסידיים לבחירת צלצולים, אפשרות לבחירת תמונות רקע מתוך אלבום עשיר ומרהיב לשימוש כטפט במסך הראשי, ועוד אפשרויות רבות אחרות. כאשר כולן יחד מציבות את המכשיר במספר רמות למעלה מיתר המכשירים הכשרים המצויים בשוק.

ניר נוסבאום, מנהל אגף השיווק של פרטנר ציין כי Orange שוקדת כל העת להביא לענף הסלולארי במגזר החרדי את החידושים הטכנולוגיים מהשורה הראשונה, בכפוף לאישורי ועדת הרבנים לענייני תקשורת, וכיום מציעה את המגוון הרחב והמתקדם ביותר בשוק".

את המכשיר ניתן להשיג בכל אחת מנקודות המכירה של רשת לנדאו תקשורת בריכוזי המגזר החרדי ברחבי הארץ, בתנאים אטרקטיביים ומשתלמים ובהחזר מלא עבור המכשיר, בהתאם לתנאי התוכנית המתאימה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד