י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

גם לילדים יש 'ווקאלי': הערשעלעס חלום

הילדים כבר מזמן הפכו ל'גדולים' הרוצים בעולמם כל רכיב מעולמם של הבוגרים • כעת גם העולם המוסיקאלי שלהם מקבל ביטוי 'ווקאלי' • שני אלבומים ווקאלים ראשונית בסדרת 'לחיים קינדער'

גם לילדים יש 'ווקאלי': הערשעלעס חלום

אחרי הסדרה המובחרת של האלבומים הווקאליים 'חסידישע אוצרות' מבית 'לחיים' - שזה שנים רבות מאפשרים לנו למלאות את החלל הריק בשמיעת ניגונים ללא כלי זמר המותרים בימי ספירת עומר, משיקים השנה ב'לחיים' פרויקט חדש וראשוני מסוגו: והפעם, ווקאלי גם לילדים!

מידות געזאנגען




הערשעלעס חלום




נכון, גם לילדכם – כמו לילדי השכנים - משעמם לפעמים בימי העומר כשהטייפ הביתי כבוי.
נכון. אך ב'לחיים' החליטו השנה שלא עוד! גם לילדים מגיע ווקאלי; ובהפקה ראשונה מסוגה הם מציגים שני אלבומים חדשים שהופיעו בעבר בליווי מוזיקאלי מלא במסגרת סדרת 'לחיים קינדער' לילדים – "מידות געזאנגען" ו"הערשעלעס חלום", הפעם, בביצוע ווקאלי מרהיב ומקורי.
קרוב לשלוש שעות של שירה וסיפור מכילים שני האלבומים החדשים שנמכרים כסט במחיר דיסק אחד. הסט מיועד לכל הגילאים כאשר האלבום 'הערשעלעס חלום' מותאם יותר לילדים הגדולים בעוד 'מידות געזאנגען' ידבר יותר אל הקטנים.

כמיטב המותג של 'לחיים קינדער' שהתחבב על כולם, מכילים האלבומים מסרים חינוכיים מיוחדים לילדים שבוודאי 'ירוממו' – תרתי משמע – את אווירת ימי ספירת העומר בביתכם!
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד