י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מוצרי טרה – בכשרות מהודרת של בד"צ העדה החרדית

מוצרי חלב ראשונים בכשרות בד"צ 'העדה החרדית' יוצאים בימים אלו לנקודות המכירה ברחבי הארץ

החלב החדש של טרה בכשרות העדה החרדית
החלב החדש של טרה בכשרות העדה החרדית



בשורה לציבור צרכני המהדרין: מחלבת טרה שמחה להודיע על קבלת כשרות מהודרת של בד"צ 'העדה החרדית' למוצרי טרה. קבלת הכשרות מאפשרת לצרכני המהדרין ליהנות ממוצרי חלב בריאים יותר וטעימים יותר בכשרות המקובלת בקרב כלל העדות והחוגים, כשרות בד"צ העדה החרדית.

בתהליך המעבר לכשרות בד"צ העדה החרדית הושקעו במחלבת טרה משאבים אדירים על מנת לעמוד בדרישות הכשרות המחמירות . כל שלבי הייצור החל בהשגחה בתהליך החליבה, סקירה ואישור כל חומרי הגלם, הכשרת מערכי הייצור וכלה באריזת המוצרים עברו התאמה מלאה לדקדוקי הכשרות, תוך השגחה צמודה של משגיחי הבד"צ כדי לאפשר לצרכנים ליהנות ממוצרי חלב משובחים ברמת הכשרות הגבוהה ביותר.

לאחר חודשים ארוכים של עבודה מאומצת תוך שיתוף פעולה בין כשרות בד"צ העדה החרדית לבין הנהלת מחלבת טרה וצוות העובדים יוצאים בימים אלו לנקודות המכירה המוצרים הראשונים בכשרות הבד"צ, המהווים בשורה של ממש לצרכנים רבים בציבור החרדי.

לא בכדי נבחר המוצר הראשון שאיתו תצא החברה בכשרות בד"צ העדה החרדית כמוצר החלב הניגר באריזת 1 ליטר ו-2 ליטר שקית וקרטון. החלב הוא המוצר הבסיסי הנמצא בכל בית ומשפחה בקהל החרדי ולכן הבחירה היתה כמובן בו . תוך ימים ספורים יצטרפו גם מוצרי הניגרת כדוגמת לבן, גבינה לבנה, חמאה, שמנת ולאחריהם עוד ועוד מוצרים עד להשלמת מגוון מוצרי טרה בכשרות בד"צ עדה חרדית.

השקת מוצרי טרה תחת כשרות בד"צ עדה חרדית תהיה הדרגתית ותוך מספר שבועות יושלם כלל המגוון של מוצרי טרה בכשרות בד"צ העדה החרדית. כחלק ממערך הכשרות של טרה, תמשיך ההשגחה ומתן הכשרות של בד"צ איגוד רבנים בראשות הרב ווסטהיים. הרב ווסטהיים נתן וימשיך לתת את כשרותו למוצרי מולר החל מהשקתם בישראל וכעת ירחיב את השגחתו גם למוצרי צוריאל ומוצרי טרה בשלב המעבר.

טל רבן, מנכ"ל מחלבת טרה מסר: "אנו שמחים לבשר לצרכנים על קבלת כשרות בד"צ העדה החרדית למוצרי טרה. הצעד הזה נעשה על מנת לענות על צורך אמיתי שזיהינו בקרב צרכנים בציבור החרדי, ולאפשר לקהל נוסף של צרכני המהדרין ליהנות ממוצרי חלב בריאים יותר וטעימים יותר.
מחלבת טרה מזמינה את צרכני המהדרין לצרוך ממוצרי החלב האיכותיים בכשרות המהודרת של בד"צ העדה החרדית, ללא חומרים משמרים, המיוצרים כולם תוך הקפדה על ערכי הבריאות והטעם".

מודעת כשרות הבד"ץ למחלבת טרה



מחלבת טרה חלב העדה החרדית הכשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד