י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

סגן המנהל בשופרסל נלחם במחבל בידיים חשופות ונאבק על חייו

ניב גיל בן הדסה - התפללו לרפואת היהודי שנפצע בצהריים בפיגוע בתוך השופרסל בו שימש כסגן מנהל נאבק על חייו. צה"ל פשט על בית המחבל

סגן המנהל בשופרסל נלחם במחבל בידיים חשופות ונאבק על חייו



ניב גיל בן הדסה (לרפו"ש) בן 42 סגן מנהל סניף שופרסל ביבנה נלחם על חייו. הוא נדקר בשעות הצהרים (רביעי) במרכול, על ידי מחבל צעיר בן 19 תושב כפר יאטה הסמוך לחברון ופונה לבית החולים קפלן ברחובות, שם הוכנס לחדר ניתוח כשמצבו מוגדר קשה מאוד ומסכן חיים.

"הפצוע הגיע לחדר המיון עם דקירות מרובות בצוואר, בפלג הגוף העליון ובגב, עם דימומים פעילים" מדווח המומחה המנתח דר' דורון שינדל, מנהל היחידה לניתוחי ראש וצוואר, מחלקת אף אוזן וגרון בהמרכז הרפואי קפלן. "נעשו מאמצים ראשוניים לייצובו בחדר המיון ומשם הוא הועלה לחדר הניתוח שם המשכנו בעצירת הדימומים ובסגירת איברים פנימיים שנפגעו. כעת עדיין אנו נמצאים במהלך הטיפול ומקווים כי מצבו יתייצב בקרוב".


צילום: אופיר לוי, דובר ביהח קפלן



המחבל, אסמאעיל אבו עראם, שוהה בלתי חוקי תושב יאטה בן 19, נכנס לסניף 'שופרסל' ביבנה כשהוא מסתיר את הסכין מתחת לבגדיו. כפי שניתן בתיעוד מצלמות האבטחה, הוא התקרב לעובד המקום, שלף את הסכין ודקר אותו בעורף. הפצוע החל להתנגד, להיאבק בו ולהשליך מוצרים לעבר המחבל אך זה המשיך לדקור אותו שוב ושוב תוך נסיונות להודפו.

רק לאחר שהמחבל נוטרל, הפצוע נפל ארצה והתמוטט. הוא פונה לבית החולים תוך כדי טיפול רפואי. המחבל, כך על פי השב"כ, ללא רקע ביטחוני קודם וכעת נבדק כיצד נכנס לישראל באופן בלתי חוקי.

במקביל, כוחות צה"ל מהחטיבה המרחבית יהודה פשטו זמן קצר אחר הפיגוע על בית המחבל בכפר יאטא, שם נחקרו קרובי משפחה והוחרמו חפצים מתוך הבית.

פיגוע דקירה יבנה שופרסל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד