י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הרב לסרי שבנו טבע למוות קורא לכם • צפו

האיש שמבשר רעות למשפחות שכולות והרב ששכל את בנו בטביעה, יצאו יחד בסרטון מיוחד לבני הישיבות לרגל צאתם לחופשת בין הזמנים: "אנא מכם תשמרו על עצמכם. אנחנו לא רוצים יותר אסונות" • צפו

הרב לסרי שבנו טבע למוות קורא לכם • צפו

 


בין הזמנים: איש זק"א מיכאל גוטווין, ומזכה הרבים הרב מיכאל לסרי שבנו טבע למוות לפני למעלה יותר משנה בחוף הים באשדוד - יצאו אתמול (רביעי), בסרטון הסברה לבחורי ישיבות, אברכים, ומשפחות בו הם קוראים להיזהר בימי בין הזמנים כאשר יוצאים לטייל.

את הוידאו פתח, מיכאל גוטווין מזק"א: "שלום וברכה לכל עם ישראל, היום אנחנו יצאנו ליום הראשון של בין הזמנים, שבתקופה הזו כידוע, עם ישראל יוצא לחופשות וטיולים בארץ ישראל. לצערי מתוקף תפקידי בזק"א אני המבשר רע למשפחות שקורה להם אסונות".


בהמשך דבריו אמר גוטווין: "הסרטון הזה בא להעביר מסר: אנא מכם בחורי ישיבות משפחות וילדים, וכל מי שיוצא לטייל לא ללכת למקומות שאסור ללכת, ולטפס למקומות המהווים סכנת חיים. אסור לסמוך אפילו על החברים הטובים שלכם, 'אני יודע, ואני מכיר', כי שם קורים האסונות - אנא מכם תשמרו על עצמכם. מותר לטייל ולהנות, אבל צריכים לחשוב דבר אחד, שצריכים לחזור הבייתה בשלום".

הרב מיכאל לסרי אמר: "איפה שתלכו לטייל בנחת ובשמחה, בחורי הישיבות שאוגרים כוחות חדשים. תשעה באב נסמך לקעמפים, אתם יודעים למה? כי מה שהיה בתשעה באב זה מה שהיה בקעמפ - הולכים עם נעלי בית, מחכים לאוכל כל היום ולא לומדים, ומניחים תפילין במנחה. 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם' נאמר על בין הזמנים. זק"א זה ראשי תיבות - זמנים קשים אחרינו, אנחנו לא רוצים יותר אסונות, ושזק"א לא יצטרכו לטפל מהיום  באסונות. ושכולם יחזרו הביתה בראים ושלמים אמן כן יהי רצון".

בין הזמנים מיכאל גוטווין הרב מיכאל לסרי אסונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד