ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

משטרת התנועה במבצע אכיפה בבין הזמנים בריכוזים חרדים

יוצאים לבין הזמנים - אך אסור לשכוח כללי בטיחות מינימליים. משטרת התנועה נמצאת בימים אלו בתגבור כוחות ובאכיפה מאסיבית בריכוזים חרדים

רוכב האופניים שנקנס וילדיו. צילום: משטרת ישראל
רוכב האופניים שנקנס וילדיו. צילום: משטרת ישראל



במשטרת ישראל הגבירו בחודשים האחרונים את האכיפה על עבירות מסכנות חיים, כדוגמת התעסקות בטלפון בזמן נהיגה ורוכבי אופניים המסכנים הן את עצמם והן את משתמשי הדרך האחרים.

בימי 'בין הזמנים' משטרת התנועה אף מייחדת פעילויות אכיפה באזורים חרדיים. הבוקר נצפו בבני ברק ברחוב רבי עקיבא מספר שוטרים אשר אכפו אי מתן זכות קדימה ועצירה מוחלטת לפני מעבר חציה. גם בירושלים, נוכחות שוטרי התנועה מתוגברת בימים אלו.

בפעילות ממוקדת של שוטרי סיירת האופנועים של אגף התנועה בירושלים, שבוצעה היום לאורך צירי התנועה בצפון העיר, נתפס בציר עוזי נרקיס נהג בן 25 תושב מזרח העיר שנסע במהירות 142 קמ"ש, פי 2 מהמותר בחוק - הוא זומן זומן לדין ולשימוע בפני קצין משטרה.

במקרה נוסף, בפעילות השוטרים על תוואי הרכבת הקלה במרכז העיר, הבחינו באב חרדי הרוכב על אופניים חשמליים על פסי הרכבת בניגוד לחוק, כשהוא מרכיב את שני ילדיו הקטנים ללא כל אמצעי מיגון. הוא עוכב במקום וקיבל קנס כספי.

במשטרה מדגישים כי הפעילות לאיתור ולאכיפת החוק כנגד נהגים ומשתמשי דרך המבצעים עבירות העלולות לסכן חייהם שלהם ושל אחרים, נמשכת כל העלת ופועלת בגלוי ובסמוי למען ביטחון הציבור.
משטרת ישראל אופניים חשמליים אכיפה ירושלים רכבת הקלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד