י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

שרה נתניהו נחקרת בפעם הרביעית בפרשת מעונות ראש הממשלה

מדובר בהשלמות חקירה אחרונות לקראת גיבוש חוות הדעת של הפרקליטות, שצפויה להמליץ להעמיד לדין את נתניהו. בשנה שעברה המליצה המשטרה להעמיד את נתניהו לדין בשל קבלת דבר במרמה

משרדי להב 433. צילום: נתי שוחט, פלאש 90
משרדי להב 433. צילום: נתי שוחט, פלאש 90



רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו נחקרת בשעות אלה (רביעי) בפעם הרביעית במשרדי להב 433, במסגרת חקירת מעונות ראש הממשלה. חקירת הפרשה נמשכת יותר משנתיים, מאז פורסם דו"ח מבקר המדינה על הוצאות חריגות במעון ראש הממשלה.

במאי בשנה שעברה המליצה המשטרה להעמיד את נתניהו לדין בשל קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, והשתת הוצאות פרטיות של מעון ראש הממשלה בקיסריה על חשבון הקופה הציבורית. ככל הנראה מדובר בהשלמות חקירה אחרונות לקראת גיבוש חוות הדעת של הפרקליטות, שצפויה להמליץ להעמיד לדין את נתניהו.

חקירת המעונות מקפלת בתוכה כמה פרשיות ובהן פרשת החשמלאי אבי פחימה, שהועסק לפי בדיקת מבקר המדינה במעון הפרטי בקיסריה בסופי שבוע בניגוד להנחיות. מהביקורת עלה כי במשך שלושה חודשים נקרא פחימה כמעט בכל סוף שבוע לבצע עבודות חשמל במעון בקיסריה, לרבות יום הכיפורים.

פרשיות נוספות שבמוקד החקירה הן העברת רהיטי הגן ממעונו הרשמי של ראש הממשלה למעון הפרטי בקיסריה, הזמנת אוכל ושפים לאירועים משפחתיים ופרטיים על חשבון מעון ראש הממשלה והעסקת המטפלת הסיעודית של אביה של נתניהו. מהחקירה עולה כי נתניהו החזיקה מטפלת סיעודית צמודה לאביה, והשיתה את ההוצאות על תקציב מעון ראש הממשלה.

מאז הודעת המשטרה על סיום החקירה זומנה נתניהו להשלמת חקירה נוספת. בדצמבר בשנה שעברה נחקרה נתניהו באזהרה במשך שעות ארוכות וחקירתה נמשכה עד לשעות הלילה המאוחרות.
שרה נתניהו מעונות ראש הממשלה משטרת ישראל השלמות חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד