כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

מתיסיהו דחף והפיל נערות מהבמה ועורר כעס

הזמר שהיה בשיאו לפני שנים עובר תקופות קשות - אחת מהן בעת שדחף שתי נערות שעלו על במה בעת שהופיע וזכה לביקורת קטלנית

מתיסיהו. צילום ארכיון יח"צ
מתיסיהו. צילום ארכיון יח"צ



הזמר היהודי מתיסיהו עורר זעם כאשר דחף שני מעריצים צעירים מהבמה, במהלך קונצרט פרטי בברמינגהאם במדינת אלבמה.

כוכב הרגאיי היהודי, מתיסיהו, כנראה לא אוהב שצעירים עולים על הבמה ומסתירים לו את הקהל. על פי פרסומים באתרי חדשות בארה"ב, בהופעה ביום ראשון בלילה בבירמינגהם שבאלבמה, דחף הזמר נערות צעירות מהבמה לעבר הרחבה.

לדברי אביה של אחת הילדות, היו לה כאבי גב, הוא העיף אותה שתי מדרגות, אבל זה יכול היה להיות הרבה יותר גרוע". אחד הנוכחים במופע צייץ בטוויטר "הרגע ראיתי את מתיסיהו דוחף שתי ילדות בנות 13 מהבמה, אתה בן אנוש מתועב".

בתיעוד וידאו מהאירוע נראה שהצעירים המשולהבים עולים אל הבמה בעוד מתיסיהו יושב ומבצע 'ביטבוקס' בפיו. בשלב מסוים כהנערות עלו מחזית הבמה היישר אל מול פניו תוך שהם מסתובבים לידו, הזמר נראה כועס, דוחף אחת דחיפה קלה ומתיישב חזרה במקומו. כמה שניות אחר כך, ביצע זאת שוב, אך הדחיפה השנייה היתה משמעותית והנערה פשוט הועפה מהבמה, אל הקהל.

נציגים של איגוד הקהילות היהודיות בצפון אמריקה פרסמו הודעה: "אנחנו מאוכזבים ומופתעים שמתיסיהו, הוציא חלק מהצעירים שלנו מהבמה, ואנו נשתף פעולה עם כל חקירה משטרתית. אלימות לעולם אינה מקובלת, זה בניגוד למה שאנחנו מאמינים, אנו שמחים שהמשתתפים המעורבים לא נפצעו קשה".

"הילדים עלו על הבמה לבדם, אנשי האבטחה במקום לא אמרו להם דבר, הם לא ידעו שאסור לעלות", אמר אבא של אחת הנערות שנדחפו, והוסיף כי "לאחר שמתיסיהו דחף את בתו מהבמה, אנשי הביטחון פינו את שאר הנערים שעלו בצורה מכובדת יותר".

ה"ניו יורק פוסט", דיווח שאיגוד ה- JCC של צפון אמריקה מסר "כי הם מגנים בתוקף את פעולותיו של מתיסיהו"
מתיסיהו דחף מהבמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד