כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

צפו: אלף תלמידים שאגו: גפני הוא ראש כולל

במהלך אירוע הפתיחה של ישיבות בין הזמנים של המחנך ר' מרדכי בלוי, שאל את התלמידים מה תפקידו של גפני ואלה שאגו בתגובה: "הוא ראש כולל" • צפו בתיעוד • גם מקלב נשא דברים והזכיר את ימי בחירת הלוגו של תנועת 'דגל'

גפני ומקלב. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
גפני ומקלב. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90



איש 'דגל התורה' המחנך הרב מרדכי בלוי, קיים הערב משאל בקרב כאלף תלמידים שהשתתפו באירוע הפתיחה בירושלים של ישיבות בין הזמנים שעל ידי ארגון תודעה. השאלה שנשאלה על ידי בלוי: "אני שואל אתכם, לפי הדרשה שלו - הרב גפני הוא חבר כנסת או ראש כולל?". הקהל הצעיר בחר ב"ראש כולל" ובלוי השיב: "יאללה הביתה". "בחדרי חרדים" עם תיעוד וידאו.



שאלתו של בלוי הגיעה אחרי נאום תורני ארוך ולא שיגרתי שנשא יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני בפני התלמידים הצעירים. גפני הביא בדבריו, שאלה מנכדו בן ה-14 שכללה תשובה מתובלת במעשייה על שלושה בנים שאביהם הלך לעולמו.

באירוע השתתפו גם ראש ישיבת חברון הגר"ד כהן, ח"כ אורי מקלב, ראש עיריית אלעד ישראל פרוש, חבר מועצת עיריית ירושלים אליעזר ראוכברגר וכאמור, קהל תלמידים רב.

בדבריו של מקלב הוא התייחס לתקופת הקמתה של תנועת 'דגל התורה' והקמת 'תודעה': "היו הרבה מהמורות שהתנועה הייתה צריכה לעבור בתוך היהדות החרדית ומחוץ ליהדות החרדית", אמר מקלב והוסיף כי "גדולי ומאורי הדור מרן הרב שך זצוק"ל, מרן הגרי"ש אלישיב ויבדל לחיים טובים מרן ראש הישיבה הרב שטיינמן שליט"א, כמה זמן הם השקיעו ומשקיעים".

מקלב המשיך בדבריו: "הרב גפני בטח זוכר, כמה ישבנו אצל גדולי ישראל על עיצוב הלוגו והסמל של הארגון, יש לכם אחריות גדולה, להיות בחור ישיבה בבין הזמנים זה אחריות גדולה שלא יהיה חילול ה'", אמר לתלמידים.
דגל התורה אורי מקלב משה גפני תודעה מוטקה בלוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד