כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

"לפתע הבחנתי בעשן" הבר מצווה עברה לרחוב • מה הציע בעל האולם כ'פיצוי'?

"לפתע הבחנתי בעשן שיוצא מכיוון הדלת מאחורי הבמה. ניגשתי מיד לשם ופתחתי את הדלת, יצא משם הרבה מאוד עשן" מספר דוד החתן ל'בחדרי חרדים' • טנדר של חסידי ברסלב - נח נחים, הפעילו מוזיקה והשלימו את השמחה ברחובה של עיר

"לפתע הבחנתי בעשן" הבר מצווה עברה לרחוב • מה הציע בעל האולם כ'פיצוי'?



אמש במהלך שמחת בר מצווה שנחוגה באולמי 'שער העיר' בכניסה לירושלים, פרצה שריפה באחד המחסנים בו מאוחסנים גם בלוני גז, בחסדי שמים איש מבאי השמחה לא נפגע, הכבאים פעלו במרץ לכבותה במהירות אך פינו את האורחים אל מחוץ לאולם.

תוך דקות נמשכו חגיגות בר המצווה ברחובה של עיר, מחוץ לאולם השמחות, כשניידת של ננחים-ברסלבים מספקת את המוזיקה. גם הכבאים בסיום האירוע הניפו את נער הבר מצווה על כתפיהם ורקדו עמו.
נחמן רביבו, דוד החתן, סיפר ל'בחדרי חרדים' כי הגיע בין האורחים הראשונים וכבר במהלך הצילומים "התיישבתי בשולחן ולפתע הבחנתי בעשן שיוצא מכיוון הדלת מאחורי הבמה. ניגשתי מיד לשם ופתחתי את הדלת, יצא משם הרבה מאוד עשן, זאת מאחר והייתה שם שריפה פעילה. הזעקתי מיד את כוחות הכיבוי, תוך כדי שאני מורה למשתתפים לצאת מהאולם" מספר נחמן, המשמש אף כחובש זק"א.

"צוותי הכיבוי הגיעו ממש תוך דקות בודדות יחד עם מנוף גבהים, כיבו את האש ותוך כדי המשיכו בסריקות אחר לכודים במבנה". בתום פעולת הכיבוי, דאגו לוחמי האש גם לאוורר את האולם כך שיכולנו לחזור פנימה לאולם, אבל זה כבר לא היה כמו שציפינו".

רביבו מספר עוד כי למקום הגיע טנדר של חסידי ברסלב, נח נחים, הפעילו מוזיקה ורקדו. "בעל האולם ניגש אלינו ואמר שהוא רוצה לערוך לנו בר מצווה נוספת, כ'פיצוי' לעגמת נפש שנגרמה למשפחה ולחתן השמחה".
שריפה בר מצוה שערי העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד