י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

כל המטוסים בנתב"ג מקורקעים • עיכובים בנחיתות

רשות שדות התעופה הודיעה: הפסקה מוחלטת ומידית של כל ההמראות היוצאות מנתב"ג של מטוסים שתודלקו בנמל • הסיבה: זיהום שהתגלה במערכות תדלוק המטוסים

כל המטוסים בנתב"ג מקורקעים • עיכובים בנחיתות

רשות שדות התעופה הודיעה על הפסקה מוחלטת ומידית של כל ההמראות היוצאות מנמל התעופה בן גוריון של מטוסים שתודלקו בנמל, בעקבות זיהום שהתגלה במערכות תדלוק המטוסים.

סמוך לשעה 12:30 התגלה זיהום בדלק המטוסים, צוותים בנתב"ג עוברים בין כל המטוסים שתידלקו בארץ ומקורקעים בשל הזיהום שהתגלה, ולוקחים דגימות באמצעות מבחנה ממכל הדלק בכל מטוס.

בשל כך קיבלו מטוסים שעשו את דרכם ארצה הנחיה לתדלק בתחנות ביניים כמו קפריסין ויוון. צפויים עיכובים בטיסות שהיו אמורות לנחות בארץ.

מדוברות רשות שדות התעופה נמסר בתגובה: "מנהל נתב"ג הורה על הפסקת תדלוק מטוסים בנתב"ג לאחר שחברת 'נכסי תעופה' המזרימה את הדלק לצנרת של נמל התעופה הודיעה לרשות שדות התעופה כי נמצא זיהום בדלק.

"כמו כן לאור הזיהום בדלק נתנה הנחייה להפסיק המראות גם בטיסות הפנים ארציות. כאמור, לאור עובדה זו הורה מנהל נתב"ג על הפסקת תדלוק המטוסים בנתב"ג ובשדות התעופה הפנים ארציים. בשעה זו הנושא נבחן על ידי חברת "נכסי תעופה" ועל ידי הגורמים המקצועיים בנתב"ג".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד