כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

על רקע המאבק לרבנות בית שמש: הראשל"צ הרב יצחק יוסף הגיע לבית נשיא המועצת

על רקע הדיווחים על מתח בצמרת ש"ס בעקבות מלחמת החצרות - הביקור אמש מעורר סקרנות רבה: מה נאמר במפגש בעניין רבנות בית-שמש • פרסום ראשון ב'בחדרי חרדים'

הרב יצחק יוסף הגיע למעון נשיא המועצת הרב שלום כהן. צילום: יעקב כהן
הרב יצחק יוסף הגיע למעון נשיא המועצת הרב שלום כהן. צילום: יעקב כהן



פגישה מפתיעה אמש (רביעי) הגיע הראשון לציון והרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף למעונו של נשיא מועצת חכמי התורה הגאון רבי שלום כהן במעונו ברחוב היהודים ברובע היהודי בירושלים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הגר"י יוסף הגיע להתייעצות אצל ראש הישיבה במספר נושאים העומדים על הפרק וכן מספר נושאי הלכה שעלו במהלך הפגישה. כמו כן נודע ל'בחדרי' כי הביקור נועד לעסוק בעניין הרבנות בבית שמש.

הפגישה המפתיעה של הגר"י יוסף אצל נשיא המועצת מגיע שעות לאחר הפרסום בישראל היום על שיחות סגורות בתקופה האחרונה בה מותח הרב יעקב כהן, בנו של חכם שלום כהן ביקורת חריפה ביותר על דרעי.

לדעתו, דרעי לא רק שאינו מקבל את מרותו של אביו, אלא אף מבזה אותו בעיני חברי התנועה והציבור החרדי. הוא מאשים את דרעי שפתח במלחמת חצרות בין הרבנים כאשר הוא מאפשר למקורבו דודו עמאר לקדם את הרב הראשי הגאון יצחק יוסף על פני נשיא המועצת הגר"ש ממשיכו של הגר"ע יוסף זצ"ל. 

ברקע, המתח הגיע לשיא בעקבות תמיכתו של נשיא המועצת ראש הישיבה חכם שלום במועמדות הרב ינון רביב לרב העיר בית שמש. אנשי הראשל"צ הרב יצחק יוסף מקדמים את מועמדות הרב אלחנן פרץ. על כן השאלה המעניינת מה נסגר בנושא זה כשעלה לדיון במהלך הביקור.

הביקור שהגיע ביוזמתו של הראשל"צ נועד להעביר מסר לציבור - נוכח הפרסומים - שאין מתח בין הרבנים. יחד עם זאת ל'בחדרי' נודע כי חכם שלום נחוש בדעתו לתמוך ברב רביב אחר ששמע את שהתחולל מאחורי הקלעים בשנה האחרונה בניסיונות למנוע ממנו להתמודד.
הרב יצחק יוסף הרב שלום כהן רבנות בית שמש הרב ינון רביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד