כ' אייר התשפ"ד
28.05.2024

תיעוד בלעדי: נתניהו באירוע סגור בביתר הודה לפעילים חרדים התומכים בו

תיעוד בלעדי מכינוס מצומצם שקיים נתניהו לפני זמן קצר בבית הרב שלמה קליין בביתר • לצידו של ראש הממשלה ישבו ראש כולל צאנז ודיין חבר מבית הדין של רבני חב"ד • התשורה התורנית לביבי - ספר השקפה של הרב לייב מינצברג. צפו

תיעוד בלעדי: נתניהו באירוע סגור בביתר הודה לפעילים חרדים התומכים בו



"מה היה רבי עקיבא אומר? הוא אמר: תהיה תקומה, ומה אמרו נביאנו, ומה אמרו רבנינו לאורך השנים? ומה אמרו בני ובנות עמנו בשנה הבאה בירושלים - זה פה, ירושלים הבנויה ולידה ביתר הנבנית, ושני הדברים האלו - הם כל כך סימליים, וכל כך אמיתיים. אני אינני דובר את הדברים כלאחר יד - כי מישהו כתב לי, זה נכתב על לוח ליבי, עם זה נולדתי, מאבי שאבתי את זה, מסבי, הרב נתן נתניהו מיליקובסקי ז"ל, ממנו שאבתי את זה, והוא מסבו וסבו מסבו, והנה אנחנו מגשימים כאן חלום דורות".

כך, בנאום כמעט תורני נשא ראש הממשלה דברים, בארוחה עם חברי ליכוד חרדים בביתר עילית. הארוחה התקיימה בביתו של הרב שלמה קליין שאף העניק לראש הממשלה תשורה, ספר 'בן מלך' שחיבר הגאון רבי לייב מינצברג ועוסק בהשקפה יהודית, פרקי הגות ומחשבה על פי משנתו של רב קהילת 'המתמידים'.

נתניהו באירוע סגור בביתר


המארח היה ראש הסניף בביתר, שמשי בלומנטל שהזמים לאירוע את ראש הכולל של צאנז בירושלים, הגאון הרב פלדמן שישב בסמיכות לראש הממשלה, וגם את הדיין הרב בוגרד חבר בית הדין של רבני חב"ד.

"זה מרגש. אבל אני רוצה להגיד לכם מעבר לזה - זה גם מחמם את הלב, השבת אחים גם יחד, בצל קורתך שמשי, אני רוצה להודות לכולכם, לך לייבו (משה ליבוביץ מקים העיר ביתר. י.ג), ולך, ולכם, ולכל אחד ואחד מכם - על התמיכה העצומה, לי ולרעייתי שרה, אני מודה לכם מקרב לב, מקרב לב, שאו ברכה, תודה רבה לכם".

במהלך האירוע בני המשפחה המארחת העלו בפני ראש הממשלה את מצוקת הילדים החולים מהדסה. הם דיברו על כאבם הגדול של הילדים חולי הסרטן בירושלים, סבל וחוסר האונים של המשפחות למול שתיקת הממשלה, "חודשיים ילדים מהמחלקה ההמטו-אונקולוגית בירושלים סובלים, משפחות מתפרקות וכולם שותקים, המחלקות האונקולוגיות בכל הארץ קורסות מהעומס".

ראש הממשלה בתגובה ביקש למסור חיבוק לכל הילדים, והוסיף שהוא מבטיח בכל ליבו לעשות הכל למענם. במקביל הוגשמה במקום משאלה לילדה שחלתה בסרטן ל"ע והיא נפגשה עם ראש הממשלה. הזמרים מאיר בלוך ואפרים מנדלסון, שוררו לכבודו. צפו:

נתניהו שומע שירת בלוך ומנדלסון וחותם לחולה

















נתניהו בביתר תומכים חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד