י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

מאגר המידע והידע של גוגל

כל הנתונים והידע שאתם צריכים לקידום ושיווק אינטרנטי. חברת Google מקדמת את השימוש בשלושה כלים שיעזרו לך לעשות בדיוק את זה, סקרי הצרכנים של Google, מיתאם של Google ו- מגמות Google

מאגר המידע והידע של גוגל
לא לגעת



כיצד חברה לקידום אתרים אורגני יכולה לעזור לך להפוך נתונים לידע הניתן לפעולה באמצעות כלי Google? אם אתה כמו עסקים מקוונים רבים, סביר להניח כי יש לך הר של נתונים, של מידע בהישג יד. האתגר הוא להפוך את הנתונים האלה לידע שבו תוכל להשתמש כדי לקבל החלטות המשפיעות על העסק שלך. חברת Google מקדמת את השימוש בשלושה כלים שיעזרו לך לעשות בדיוק את זה, סקרי הצרכנים של Google, מיתאם של Google ו- מגמות Google.

סקר צרכנים של Google

הדרך הטובה ביותר לדעת מה לקוחות ולקוחות פוטנציאליים חושבים היא פשוט לשאול אותם. סקרים של Google מאפשרים ליצור קשר עם הצרכנים במחשבים ובניידים כדי להבין טוב יותר את מאמצי השיווק של החברה שלך, אשר מסייעים לך לקבל החלטות עסקיות טובות יותר. באמצעות סקרים של Google, אתה יכול למקד את האוכלוסייה הכללית או רק משתמשי הטלפונים החכמים ולציין גיל, מין, מדינה או אזור אתה יכול גם לבחור לוחות מוגדרים מראש הכוללים משתמשי היכרויות באינטרנט, בעלי עסקים בינוניים ומנהלים, חברתי או משתמשי מדיה סלולארית, הזרמת משתמשי מנוי וידאו וסטודנטים. אתה בונה את הסקר שלך כדי לענות על הצרכים שלך. סקרים של Google מתומחרים בתשלום עבור כל תגובה אשר הושלמה. מקצת מהתגובות מורכבות יותר מאחרים יתכן וכי כמה סקרים ארוכים יותר, בעוד כמה קבוצות ספציפיות ליעד. חברות יכולות לציין בטרם עת עבור כמה תגובות הן תשלמנה. ב - Google ממליצים על כ- 1,500 תגובות לקבלת התוצאות הטובות ביותר, אך כמות התגובות ניתן להתאמה אישית, אך המינימום הוא 100 תגובות.

מיתאם של Google

היתרון של Google Correlate, כלי המיתאם של גוגל טמון ביכולתה למצוא תבניות חיפוש המשקפות מגמות בעולם האמיתי או שמתאימות לסדרת נתוני יעד שסופקה על ידי החברה. זה בדיוק ההפך מ- Google Trends, בכך שאתה מזין סדרת נתונים, שהיא היעד, ומספק פעילות לפי זמן או מצב. כל מידע שתמצא ב- Google Correlate ניתן לשימוש, בכפוף לתנאים ולהגבלות של Google. אם אינך בקי בדרישות ובהגבלים עדיף שתפקיד משימה זו בידה של חברה לקידום אתרים
. מעבר לכך, ניתן לבצע חיפוש לפי סדרות זמן או מקום. במקרה של סדרת זמן, ייתכן שיהיה מוצר כי הוא פופולארי יותר בחורף מאשר בכל עונה אחרת. אתה יכול לחפש דפוסים לחשוף מוצרים אחרים כי הם פופולאריים יותר בחורף. מונחי חיפוש מסוימים פופולאריים יותר באזור אחד בארץ ביחס לאזור אחר או משתנה מעיר לעיר.

כלי המגמות של Google

בעלי עסקים חכמים רוצים לדעת מה הלקוחות שלהם ירצו בעתיד. כך Google Trends יכול לעזור להם לצפות מראש מגמות בתחום, זאת על ידי חשיפת הנושאים הפופולאריים ביותר בזמן אמת במספר קטגוריות ואזורים. תוכל להשתמש ב- Google Trends כדי לבחון נושאים מגמתיים, למצוא הזדמנויות שיווקיות בזמן אמת, ללמוד מוצרי נישה או נושאים לפי מיקום וללמוד על מגמות קניות מקומיות. כדי להשתמש ב- Google Trends, פשוט הקלד את מילות המפתח או את הנושא בשורת החיפוש והצג את התוצאות המסוננות לפי מיקום, ציר זמן, קטגוריה או חיפושים ספציפיים באינטרנט, הכוללים חיפוש תמונות, חיפוש חדשות, חיפוש ב- YouTube וקניות ב- Google. באמצעות אחד או יותר מהכלים הללו של Google, אתה יכול להפוך את הכמות העצומה של הנתונים מהאינטרנט למידע רב ערך לטובת החברה שלך.

המאמר נכתב ע"י seo-google.co.il

Google קידום אתרים קידום אתרים אורגני סקר כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד