ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

"ימים טובים לישראל" - תיעוד מיוחד לקראת ט"ו באב: יום המסוגל לזיווגים במחיצת הגר"י אדלשטיין זצוק"ל

בתיעוד מיוחד שנחשף לראשונה נראים מרן הגאון רבי יעקב אדלשטיין והגאון רבי שמואל יעקב בורנשטיין זצוק"ל נערכים לתפילות עבור מעוכבי זיווג לקראת מעמד התפילה המסוגל • צפו

רבי יעקב אדלשטיין בתפילת המיוחדת
רבי יעקב אדלשטיין בתפילת המיוחדת



פחות מחצי שנה עברה מפטירת איש האלוקים, הגאון הגדול שכונה 'ליבם של ישראל' - רבי יעקב אדלשטיין זצוקלל"ה, מי שנשא את צרות הכלל על ליבו ותואר על ידי מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א כ"מפתח זיווגים שבדור", ובקרב הציבור נותרה למעוכבי הזיווג סגולתו הבדוקה והמנוסה לפליטת ישועה: מעמדות התפילה המיוחדת שתיקן הגאון הגדול זצוק"ל לעת רצון אחר סדר לימוד רצוף לאברכי רשת "רינה של תורה", ואשר נודעו ברבים כסגולה בדוקה ומנוסה להקמת בית נאמן בישראל.

בתיעוד מיוחד שנחשף לקראת ט"ו באב והמעמד השנתי, נראה הגר"י אדלשטיין בט"ו באב של השנה שעברה (תשע"ו), לומד בהתרגשות רבה בעת חוליו יחד עם הגרש"י בורנשטיין זצוק"ל את ענייני היום המסוגל לישועת זיווג.



גם בחצות ליל ט"'ו באב הבעל"ט יתקיים המעמד המסוגל ונורא ההוד הנערך פעם אחת בשנה, כשהפעם יעמדו בראשותו גדולי בניו הגאונים שליט"א, אותם שלח בימי חוליו לעמוד בראש המעתירים. כאשר היה באמנה אותו, בזמן המסוגל של ליל ט"ו באב בקבר התנא האלוקי רבי יונתן בן עוזיאל בעמוקה המסוגל לזיווגים, ובו היה מעתיר כסדר הגר"י אדלשטיין זצוק"ל ומגלה אות ומופת בכוח סגולת קודשו לכל המצפים לכך.

סגולתו הנודעת של ליבם של ישראל הגר"י זצוק"ל הכוללת לימוד של ג' שעות רצופות בתענית דיבור להצלחת המבקשים ישועה ולאחריו סדר תפילה המסוגל שתיקן למציאת זיווג, הכתה זה מכבר הדים רבים בקרב שדרות הציבור כולו לאחר אינספור מקרים של ישועות גלויות לאחר התפילה. הפניות הינן בהתאם: רבים מתקשרים ומבקשים להתעדכן במיקום ובזמנים המדויקים של מעמד התפילה המיוחד וכן למסור את שמם לתפילה ע"י ציבור הלומדים.

לימוד הסדר המיוחד ג' שעות רצופות בתענית דיבור נעשה על ידי אברכי רשת הכוללים "רינה של תורה", כאשר למעמד התפילה המיוחד שבסופו רבים מהאזור מצטרפים ואף מגיעים מרחוק, לאווירה המיוחדת של בקיעת שערי שמים ששמעה יצאה למרחוק, כאות ומופת ע"י הנצרכים לזיווג שהוזכרו שם ונושעו בס"ד.

ברשת הכוללים "רינה של תורה" מציינים את דבריו של הגאון הגדול רבי שמואל יעקב בורנשטיין זצוק"ל שנסתלק לפני כשלושה חודשים, אשר היה מעתיר בראש עמלי התורה ו'בזאת חנוכה' האחרון אמר לקהל הלומדים בפתח התפילה: "התפילה המקובלת ביותר היא תפילה הבאה עם תורה, אין לתאר מעלת הלימוד ברציפות ובתע"ד. אין ספק כי התפילה הבאה לאחמ"כ מקובלת ביותר", אשר בוודאי יהיה מליץ יושר אף בעלמא דקשוט, כפי שהיה בחייו מתחנן ומבקש בראש המעמדות לזכות המבקשים.

ב"רינה של תורה" מציינים כי תודה וברכה מיוחדת למקיימים רצון צדיק קבעו לעצמם הרב יוסף שוינגר מנכ"ל המקומות הקדושים ואיתו העומד לימינו הרב ישראל דרעי אחראי מחוז צפון, שנחלצו לסייע ובעזרתם ובסיועם הוכשר השטח לקליטת אלפי המתפללים כחלק מההיערכות הלוגיסטית הכוללת אשר הם עומדים בראשה, ליישום כלל התיאומים והסידורים הנדרשים למעמד הגדול. שמות להזכרה במעמד הקדוש שכבר הושיע רבים בס"ד ניתן למסור
בטלפון 0722600200.
הרב יעקב אדלשטיין עמוקה זיווגים טו באב תענית דיבור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד