ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

משפחת ניב גיל בן הדסה שנאבק במחבל מודה למתפללים

בשורות טובות ותודה על התפילות: משתפר מצבו של סגן המנהל בשופרסל ביבנה שנפצע קשות ונאבק במחבל שדקר אותו מספר פעמים

ניב גיל בן הדסה מפונה מהזירה
ניב גיל בן הדסה מפונה מהזירה



שיפור נרשם במצבו של ניב גיל נחמיה (42), סגן מנהל סניף שופרסל ביבנה שנדקר על ידי מחבל בפיגוע ביבנה שלשום. מהמרכז הרפואי קפלן נמסר היום (שישי), כי מצבו של הפצוע הדקור יציב וממשיך להשתפר, אך הוא עדיין לא יצא מכלל סכנת חיים ומאושפז לטיפול והשגחה ביחידה לטיפול נמרץ כללי.

"ברצוננו להודות לכל עם ישראל על התמיכה הגדולה ש'ניב גיל בן הדסה' והמשפחה זוכים לה" מסרו בני המשפחה שביקשו "להמשיך עם התפילות לשם החלמתו המהירה" מתוך תקווה להחלמתו המהירה.

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין שוחח הבוקר עם סיגלית, רעייתו של ניב גיל נחמיה. "כולנו מודאגים ומתעניינים בשלומו", אמר הנשיא לסיגלית והוסיף "אנו מאחלים לניב החלמה מהירה מכל הלב, ומתפללים שהכל יגמר בשלום, ושהוא ישוב לאיתנו".

המחבל, אסמאעיל אבו עראם, שוהה בלתי חוקי תושב יאטה בן 19, נכנס לסניף 'שופרסל' ביבנה כשהוא מסתיר את הסכין מתחת לבגדיו. כפי שניתן בתיעוד מצלמות האבטחה, הוא התקרב לעובד המקום, שלף את הסכין ודקר אותו בעורף. הפצוע החל להתנגד, להיאבק בו ולהשליך מוצרים לעבר המחבל אך זה המשיך לדקור אותו שוב ושוב תוך נסיונות להודפו.



רק לאחר שהמחבל נוטרל, הפצוע נפל ארצה והתמוטט. הוא פונה לבית החולים תוך כדי טיפול רפואי. המחבל, כך על פי השב"כ, ללא רקע ביטחוני קודם וכעת נבדק כיצד נכנס לישראל באופן בלתי חוקי. במקביל, כוחות צה"ל מהחטיבה המרחבית יהודה פשטו זמן קצר אחר הפיגוע על בית המחבל בכפר יאטא, שם נחקרו קרובי משפחה והוחרמו חפצים מתוך הבית.
פיגוע דקירה שופרסל יבנה ניב גיל בן הדסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד