י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

ארי הרו ראש הסגל לשעבר של נתניהו חתם על הסכם עד מדינה

ראש הממשלה נתניהו עומד להסתבך? ארי הרו, אחד האנשים שהיה בעבר במעגל הקרוב אליו חתם עד מדינה

ארי הרו. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
ארי הרו. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90



ארי הרו, מי שהיה ראש הסגל במשרד ראש הממשלה ומנהל לשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בתקופת כהונתו השנייה - חתם על הסכם עד מדינה עם הפרקליטות. כך מדווח דורון הרמן בערוץ 10.

בדצמבר 2015 נחקר הרו בחשד שפעל בניגוד עניינים בזמן שהועסק בלשכת נתניהו וביולי 2016 נחקר שוב. בפברואר 2017 הודיעה המשטרה כי התגבשה תשתית ראייתית לשוחד, מרמה והפרת אמונים, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות והלבנת הון ועבירות קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות והלבנת הון על ידי עורך הדין הראל ארנון שעסק בענייניו.

ל'בחדרי חרדים' נוגע כי במסגרת הסכם עד המדינה, הרו ימסור את כל המידע שברשותו שעיקרו הוצג לתביעה. מנגד, תסכים המדינה כי במסגרת תיק נפרד בו נחקר כחשוד ובכוונת המדינה להעמידו לדין, הרו יודה בעבירות המיוחסות לו ויורשע בעבירות מרמה והפרת אמונים.

עוד הוסכם, כי הצדדים יעתרו לכך שיוטל עליו עונש הכולל רכיב של שישה חודשי מאסר בפועל שירוצו בדרך של עבודות שירות וקנס כספי בסך 700 אלף ש"ח, הכל כפוף ליתר פרטי ההסכם.

בשבוע האחרון פורסם כי מתנהלים מגעים עם הרו על הפיכתו לעד מדינה, וכאמור על פי הדיווח הסכם זה כבר נחתם. הרו צפוי למסור מידע בשני התיקים נגד נתניהו, בתיק 2000 הרו היה מי שתיעד את המגעים לשוחד שניהלו נתניהו ומו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס. הרו היה גם דמות מפתח בפרשה נוספת. בנוסף, הרו היה מקורב מאוד לנתניהו בזמן שזה ניהל מערכת יחסים הדוקה עם איש העסקים ארנון מילצ'ן, יחסים שעומדים בלב פרשת 1000.‎

במסגרת צו איסור הפרסום שהוציא אתמול (חמישי) בית משפט השלום מחוז מרכז, המשטרה אישרה כי ראש הממשלה בנימין נתניהו חשוד בעבירות שוחד ומרמה והפרת אמונים בתיקים 1000 ו-2000. מטרת הצו, איסור לפרסם מידע בנוגע למגעים על הסכם עד מדינה עם ראש הסגל לשעבר של נתניהו.

מטעמו של ראש הממשלה נמסר בתגובה: "אנו דוחים על הסף את הטענות המופרכות שמושמעות נגד ראש הממשלה. מסע הציד להחלפת השלטון נמצא בעיצומו, אבל הוא נידון לכישלון, מסיבה פשוטה: לא יהיה כלום כי לא היה כלום".
ארי הרו בנימין נתניהו עד מדינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד