י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

נס: המשגיח ניצל בסין בזכות שמירת כשרות

נס גלוי אירע בשבוע האחרון בסין. משגיח כשרות השוהה במדינה בשל תפקידו, ניצל מפיצוץ בלון גז במסעדה בה נהרגו ארבעה ונפצעו עשרות • הסיפור המלא

סיני מבשל. צילום אילוסטרציה: פלאש 90
סיני מבשל. צילום אילוסטרציה: פלאש 90



פיצוץ עז הרעיד בשבוע שחלף את האנגזו שבסין הנמצאת במרחק של כשעתיים מעיר הבירה שנחאי. לפי הדיווחים בתקשורת המקומית דיווחו כי מדובר בפיצוץ שהתרחש במסעדה מפורסמת בעיר בשל דליפת גז. דווח על 4 הרוגים ועשרות פצועים. הנפגעים נמנו על סועדי המקום ועוברי אורח.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בשולי האירוע הדרמטי נרשם סיפור שלא סופר. באותו יום התקיימה ביקורת כשרותית במפעל מזון השוכן בקרבת מקום למסעדה, על ידי אחד המשגיחים הנמנה על מערכת הכשרות אס קיי אס (SKS) למהדרין בראשות הרה"ג רבי דוד מוסקוביץ האדמו"ר משאץ אשדוד.

לאחר הביקורת שארכה שעות ארוכות, הציעו בעלי המפעל למשגיח לבוא ולסעוד איתם יחד במסעדה הסמוכה וכפי הנהוג בתרבות הסינית לפיה 'אורח מזמינים לארוחה'.

למרות אי הנעימות הכרוך בסירוב, דחה המשגיח את בעלי המפעל בעדינות בטענה כי אינו יכול לאכול את האוכל המוגש במסעדה 'מסיבות מצפוניות' (סירוב על 'רקע דתי' פחות מתקבל בסין).

בעלי המפעל ניאותו לבסוף וערכו למשגיח במפעל שולחן ועליו סלסלת פירות ומים והם הלכו לסעוד במסעדה המפורסמת. שעה קלה לאחר מכן אירע הפיצוץ. בעלי המפעל נפצעו. המשגיח ניצל בזכות שמירת הכשרות.
נס בסין משגיח כשרות הרבי משאץ פיצוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד