י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

ניסיון רצח: דקר בעל חנות בשכונה חרדית

תושב הבירה נעצר בחשד לניסיון רצח של בעל מכולת בשכונת סנהדריה בירושלים • במשטרה חושדים כי "הוא יצא מביתו עם סכין בכיסו, הגיע לחנות המכולת שם פגש בבעלים, דקר אותו באמצעות הסכין פעמיים ונמלט"

מכולת. אילוסטרציה. צילום: פלאש 90
מכולת. אילוסטרציה. צילום: פלאש 90



תושב ירושלים בן 57 חשוד בניסיון רצח של בעל חנות מכולת בשכונת סנהדריה החרדית בירושלים.

ביום חמישי בשבוע שעבר, הגיע אדם לחנות מכולת ברחוב ארץ חפץ בירושלים, דקר את בעל עסק ופצע אותו באורח בינוני. החשוד בדקירה, נעצר במהלך סריקות בדירת אמו.

בתחנת לב הבירה של משטרת ירושלים נפתחה חקירה, שם התבררו כי החשוד בן ה-57 תושב העיר, הכיר את בעל חנות המכולת לפני כשלושה שבועות עת שהגיע אליו וביקש ממנו כסף. משסירב לתת לו כסף פרץ ביניהם ויכוח והחשוד עזב את המקום.

כאמור, ביום חמישי האחרון, כך חושדים במשטרה, גמלה בליבו של החשוד ההחלטה לסיים את הויכוח שהחל והוא יצא מביתו עם סכין בכיסו, הגיע לחנות המכולת שם פגש בבעלים, דקר אותו באמצעות הסכין פעמיים ונמלט.

כוחות משטרה שהוזעקו למקום החלו בביצוע סריקות במקום ואיתרו תוך זמן קצר את החשוד בבית אמו, שעל פי החלטת בית משפט אמור היה להיות בהרחקה ממנה עקב כתב אישום שהוגש כנגדו בעקבות איומים על חייה.

החשוד נעצר ונחקר בגין חשד לנסיון רצח, איומים והפרת הוראה חוקית. מעצרו הוארך על ידי בית המשפט עד ליום שלישי.

במשטרה נמסר כי מדובר באירוע קשה ממנו עולה כי החשוד ביקש לפגוע במכוון בבעל החנות וזאת בעקבות ויכוח קודם ביניהם. פעולות ראשוניות שבוצעו בזירה על ידי השוטרים הביאו לזיהוי החשוד ומעצרו תוך זמן קצר.החקירה כנגדו נמשכת והמשטרה תפעל להביאו לדין.
מעלות דפנה חנות מכולת דקירה חוב כספי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד