י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

איך לבחור חברת בניית אתרים?

באילו פרמטרים להתחשב, כמו מקצועיות החברה, המחיר המוצע, הניסיון ורמת ההתאמה למובייל של האתר, לקוחות ממליצים, יכולות שיווק דיגיטלי ועוד. בכתבה הבאה תקבלו את ההדגשים החשובים שעליכם לבדוק לפני שתבחרו בקידום אתר

איך לבחור חברת בניית אתרים?
לא לגעת



בניית אתרים הינו תחום רחב ותחרותי למדי, סביר להניח שכאשר תחליטו כי אתם בשלים לבנות אתר לעסק/אירגון שלכם ותתחילו לבדוק אפשרויות תצאו מבולבלים מרוב האפשרויות, החברות המגוונות והבדלי המחירים בשוק. על כן חשוב מאוד לדעת כיצד לבחור חברת בניית אתרים ובאילו פרמטרים להתחשב, כמו מקצועיות החברה, המחיר המוצע, הניסיון ורמת ההתאמה למובייל של האתר, לקוחות ממליצים, יכולות שיווק דיגיטלי ועוד.

בהמשך המאמר תקראו על הדגשים החשובים ביותר שעליכם לבדוק בעת בחירת חברה לבניית אתרים לחברה שלכם.

מהם השיקולים בבחירת חברת בניית אתרים?

בחירה של חברת בניית אתרים יכולה להיות מאתגרת למדי ולכן חשוב לשים לב לדגשים הבאים:

מקצועיות ויצירתיות – ישנה חשיבות רבה לבניית אתר שיהיה גם מקצועי וגם מושך את העין. למעשה, חברות בניית אתרים מעסיקות אנשי מקצוע שונים בתחום זה כמו מתכנתים ובוני אתרים, שאחראים על הקמת תשתית האתר, וכן מעצבים ומאפיינים שאחראים על נראות האתר ועל חוויות המשתמש שבו. בהרבה מן החברות ישנם עובדים שגם בונים את האתר וגם מעצבים אותו, ולכן חשוב שתבחרו חברת בניית אתרים ששמה דגש מקצועי גם על בנייה מדוקדקת ויסודית של האתר וגם על העיצוב המלא שלו. כמו כן, חשוב שהבנייה של האתר והנראות שלו ישיקו זו לזו ולא יטופלו בנפרד.

מחיר הגון – כמו בכל בחירה מושכלת לעסק שלכם, גם כאן המחיר נחשב לגורם משמעותי, במיוחד לאור התחרות הגבוהה שיש במשק ולאור האפשרויות שניתן להציע לכם. חשוב שתבררו עם עצמכם מראש מהו התקציב שיש ברשותכם, ובהתאם תחפשו תכנית שמתאימה לכם. מרבית חברות בניית אתרים יציעו לכם מספר תכניות עם מסגרות מחיר שונות, כאלו שיכללו גם טיפול שוטף באתר, מעצב מקצועי, עריכת תכנים מדי חודש וקידום במנוע החיפוש Google. אל תתפתו לכל הצעה, וחשוב שתבדקו בדיוק את מה שאתם צריכים.

ניסיון וותק – הניסיון והוותק של החברה לא תמיד משמעותי כשמדובר בתחום הייטק, מפני שלשחקנים חדשים בתחום זה יש יתרון – יש להם רעננות והיכרות טובה עם תחום שמשתנה מדי רגע. עם זאת, כאשר מדובר בתחום של בניית אתרים, קיימת חשיבות רבה לניסיון ולוותק של החברה, במיוחד בכל מה הנוגע לקידום ברשת האינטרנט ובמנוע החיפוש Google. למעשה, ככל שהחברה מנוסה יותר – היא יודעת איך בונים אתר בצורה נכונה, איך גורמים לאתר להיות מקודם תחת ביטוי חיפוש רצוי ואיך לגרום לחוויית משתמש טובה יותר, אשר תזרים תנועה וגולשים רבים לאתר.

התאמה למובייל ורספונסיביות – אחד הגורמים החשובים ביותר בבחירת חברת בניית אתרים הוא לבחון אם החברה יודעת להתאים את האתר שלכם למובייל ויודעת איך לייצר רספונסיביות גם באתר וגם בדפי הנחיתה שלו. אלמנט זה בעל חשיבות רבה, מכיוון שכיום חלק ניכר מהגלישה מתבצע דרך סמארטפון או טאבלט, וחשוב שהאתר שלכם יותאם לכך ויהיה רספונסיבי. אתר שאינו מותאם למובייל יפסיד חלק ניכר מהגולשים הפוטנציאליים, ודבר זה יפגע בקידומו ובהתפתחות שלכם בזירת האינטרנט.

מה החשיבות של אתרי תדמית?

אתרי תדמית הם אתרים חשובים ביותר עבור החברה או האדם שהם מייצגים, מפני שאתרים אלה מהווים את כרטיס הביקור של האדם ואת המוניטין האינטרנטי שלו. למעשה, כיום כל מי שרוצה מידע על מוצר מסוים, על אדם או על חברה נכנס לאינטרנט וכותב את שמם במנוע החיפוש של Google. התוצאות המתקבלות ישפיעו במידה רבה על הרושם שיקבל אותו גולש על מה שחיפש.
על כן, אתרי תדמית הם חשובים מאין כמוהם וחברת בניית אתרים טובה ומקצועית תוכל לעשות זאת עבורכם בצורה טובה ביותר. חשוב שאתרי התדמית יעוצבו בצורה הנכונה ויקודמו בתוצאות הראשונות ב- Google. כמו כן, חשוב שאתרים אלה יהיו קלים לתפעול ולשימוש, ויספקו מידע אמיתי ושימושי על המוצר, על האדם או על החברה שהם מקדמים. באופן זה אתר התדמית יקודם וישרת גם את המוניטין שלכם או של החברה שלכם וגם את האינטרסים הכלכליים והתדמיתיים שלכם בזירה האינטרנטית, ומכאן – גם בזירת המציאות.

מהם הדגשים לבניית אתרי מכירות?

אתרי מכירות הפכו לשימושיים ולפופולאריים בעשור האחרון, והתחום הקמעונאי באינטרנט נחשב לאחד התחומים הרווחיים ביותר בכלכלה הגלובלית. כאשר אתם ניגשים לבחירת חברת בניית אתרים על מנת לבנות אתר מכירות, חשוב לשים לב לדגשים כמו בנייה מקצועית של האתר, תצוגה נכונה של המוצרים וכמובן – בניית מנוע כלכלי שיאפשר תשלומים באתר, ביצוע הזמנות, תצוגת מוצר מיטבית וטובה וחווית משתמש ממוקדת למטרה של קנייה.

באדיבות אינטרנט פולפאוור חברה לבניית אתרים וסוכנות דיגיטל מובילה משנת 2005

בניית אתרים פולפאוור חברת בניית אתרים אתרי מכירות כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד