י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

D.J ריקי משה מציגה: מסיבה לנשים בלבד

היא עבדה כמטפלת בתינוקות ובערב ארגנה כנסים ומסיבות - עד שזה הפך להיות התפקיד הרשמי שלה. כיצד מתנהל יומה של אם לשבעה ילדים שהיא גם תקליטנית, והרבה מעבר: "היום את לא באה רק לשים שירים וללכת. זו הפקה שלמה. הכי כיף לראות את הרוגע והשמחה של בעלות השמחה"

pixabay
pixabay





אירועים מגזריים לנשים ובנות בלבד הפכו זה מכבר לחלק בסיסי מנוף התרבות בכל חלק בארץ. ערבי נשים, בת מצווה, הפרשת חלה, מסיבות שונות, ערבי ריקוד ושירה, התעוררות ועוד. בעקבות הדרישה שהלכה וגברה מצד נשים לאירועים ייעודיים עבורן, החלו נשים לאייש תפקידי די ג'יי, זמרות, תקליטניות ועוד.

ריקי משה, תקליטנית מצליחה בעולם אירועי הנשים, וכבר הספיקה להוציא תחת ידיה מגוון רחב של אירועים, כולל שריונים לאירועים הבאים של אותם מזמינים.





ממטפלת בתינוקות – למרקידת בנות ואמהות

ריקי משה, תקליטנית דתית לנשים ובנות, בת 34, נשואה באושר ואם לשבעה (בינתיים – כמו שהיא מקפידה להדגיש), מתגוררת במעלה אפרים, חסידת חב"ד ועל כך היא מודה לה'. את רוב חייה מאז שנישאה, הקדישה למשפחה ועבדה בעיקר עם תינוקות. הכל אצלה עניין של מבט. אפילו אזור מגוריה. "כן, אנחנו כביכול רחוקים מהכל אבל קרובים להכל. אני תמיד אומרת שאנחנו באמצע הארץ", היא צוחקת בצחוק מתגלגל וסוחף.

"חזרתי בתשובה כשנישאתי לפני 12 שנה", מספרת ריקי ומשתפת בהיכרות עם בעלה. "הוא בחור ישיבה שירד מן הדרך, ועל כך אני אומרת 'ירידה לצורך עליה'. הכרנו בצבא, נישאנו והתחלנו לעלות יחד. הוא בחזרה ואני מהתחלה. אט אט קיבלתי על עצמי כיסוי ראש, שבת, הכל. ב"ה הפכנו לחסידי חב"ד והכל היסטוריה.

תקליטנית דתית נולדה במסיבת בריכה ביישוב

השאלה הזו מצחיקה את ריקי, מכיוון שעד לפני שנתיים לא חלמה ללכת לכיוון. "היה לי קשר לארגון והפעלה מאז ומעולם", היא משחזרת. "בכל אירוע של מתנ"ס וכיוצ"ב יכלו לראות אותי מרקידה, מארגנת, מושיטה יד ועושה שמח. לפני כמה שנים הקמנו ביישוב ארגון לנשים 'שפרה ופועה' שהרבי ביקש שנשים יקימו. מכיוון שהיישוב מעורב והיו שותפות נשים מכל הזרמים, קראנו לו בשם 'כאן ביתי'. הוא נתן מענה ליולדות, או למשפחות שהיה להם אשפוז בבית, מי שצריכה עזרה בניקיון ועוד. היה לנו צוות חשיבה, איך להשיג כספים ועוד. אחת הפעילויות שרצינו לקיים בקיץ היתה מסיבת בריכה לנשים. ביקשנו מהמועצה את הבריכה המקומית ללא תשלום. ואת מה שגבינו לקחנו לארגון, כך במשך חצי שנה עזרנו לכל מי שנזקקה".

לאירוע הזה רצתה משה להביא תקליטנית ומאז שמרו איתה על קשר נשות מקצוע ושלחו לה מדי פעם פרסומות.

"יום אחד הלכתי לאירוע עם חברה שעושה סדנת תכשיטים. היא אמרה שאני צריכה ללמוד משהו שישלים אותה ונרים ערבים יחד", היא משחזרת באנרגיה כמו של אירוע. ."באותו יום שלחה לי תקליטנית הודעה שהיא מחפשת אשת שיווק. אמרתי לחברתי שאולי אשווק אותה. פתאום נפלה לה התובנה. 'את נורמלית'? היא שאלה אותי. 'למה שלא תהיי תקליטנית בעצמך? איך לא חשבנו על זה קודם'? גם ככה את תמיד מפעילה את כולם".





התשובה של משה היא, שהקדוש ברוך הוא מזמן כל דבר בזמנו. "לפני כן לא הייתי פנויה לזה".
איך שהחברה הוציאה את המשפט מהפה, ריקי כבר הפכה למעשה. "טלפון אחד לתקליטן ביישוב, לימוד פונקציונלי מהיר, טלפון לבית הספר של הילדה ויש לריקי אירוע ראשון. "אני מגיעה בעצמי, מעמידה רמקולים, מסדרת חשמל".

ייחודיות? לא סתם תקליטנית. מגדילה ראש ומסדרת חצי אירוע

מי ששומע את קולה של ריקי, עם האנרגיה הטובה והקלילות שהיא מביאה אותה, יכול להבין בקלות כיצד מתנהל אופי האירועים שהיא מעבירה "היום לא מדובר באירועים שבאה תקליטנית דתית, שמה מוזיקה וזהו", מסבירה ריקי. "יש פה עניין של תאורה, הגברה, אביזרים, את צריכה להרקיד קהל, יש לי מכונות שלג, בועות סבון. ועוד ועוד". היא חברה בקבוצת ווצאפ של תקליטניות, שם הן מעבירות ביניהן מידע ואפילו אירועים זו לזו. פרגון יוצא דופן. אחד הסיפורים המעניינים שלה התרחש בעת שהרימה ערב ביד לאחים. "יצא לי לשוחח עם אישה שנראית ממאה שערים. בעלה, לעומת זאת, ללא כל סממן. איכשהו הוא פתח בסיפור על כך שהחליט להתרחק כמה שיותר ממוצאו, ואף התחתן עם גויה. אלא שזו החליטה להתגייר ואף להיכנס מטעם יד לאחים להוציא בנות שנשבו. מעגל החיים מדהים ואתה אף פעם לא נשאר רחוק כשאבא מחליט לקרב אותך".

את האירועים היא מעבירה לפני הכל בחיוך. "את מגיעה לאירוע שגם ככה כולם לחוצים בגלל הרבה סיבות, אז אני מביאה איתי את החיוך שכבר עושה פלאים ומרגיע. ובכלל, אני לא מקטינה ראש מרגע סגירת האירוע. זה יכול להיות בהודעה דואגת לאמא שתישן בזמן לילה לפני האירוע, וזה יכול להיות ששמעתי שטרם מצאה צלם או כל בעל מקצוע אחר ואני אנסה לעזור. אני עונה להודעות לחוצות של אמהות לבנות מצווה, שולחת להן נשיקות ולבבות וזה באמת בא מתוכי מכל הלב ומרגישים את זה. אני גורמת לאירוע להתקיים בצורה רגועה, משוחררת, שמחה אדירה וכיף גדול.
למדתי להרגיש את הקהל, להחליף מידית מוזיקה אם שמתי לב שלא אהבו, כמובן יש צורך להכיר הרבה מאוד סגנונות מוזיקה, להיכנס לראש של כל מגזר ותת מגזר, ולרצות לשמח מכל הלב והנשמה. לגעת בלבבות.

אז סופית מצאת את הייעוד שלך כתקליטנית דתית לנשים ובנות?

"ברור שמצאתי את הייעוד. וכמו שאמרתי, כל פעם כששואלים אותי איך לא חשבתי על זה קודם, אני אומרת שהקדוש ברוך הוא הביא לי את זה בדיוק בזמן.

ריקי משה: 0505863338

תקליטנית ריקי משה מסיבת נשים מסיבה לנשים בלבד כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד