י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

התרגיל האחרון של ענבל אור: ביקשה לעיין בתיק שלה בעליון - ולקחה אותו הביתה

אור לקחה, בניגוד לנהלים, את מסמכי הערעור בעליון על ההחלטה לפרק את החברות ולהוציא צו לכינוס נכסיה. במזכירות בית המשפט העליון רואים את המעשה של אור בחומרה

צילום אילוסטרציה: קובי גדעון, פלאש 90
צילום אילוסטרציה: קובי גדעון, פלאש 90



ענבל אור ממשיכה לעורר בעיות: כעת מתברר כי אור קיבלה ממזכירות בית המשפט העליון לעיון את התיק שהיא מנהלת בערעור בעליון על ההחלטה לפרק את החברות ולהוציא צו לכינוס נכסיה – ולמרות שהדבר נאסר, היא לקחה את התיק הביתה. מאחר שמדובר בהליך אשר מתנהל בפני שלושה שופטים, קיימים גם שלושה עותקים. לאחר שאור לקחה עמה את אחד ההעתקים, כבר לא ניתן לעשות בו שימוש וישוכפל עותק חדש.

במזכירות בית המשפט העליון רואים את המעשה של אור בחומרה. היום נשלח אליה מכתב מלשכת המזכירה הראשית בעליון ובה נכתב כי לאחר שהמזכירות לא איתרה את התיק (אור ביקשה לעיין בו ביולי) נוצר קשר עם אור שאמרה כי התיק אצלה. "נוכח האמור, הודעתי לך כי עליך להשיב את התיק למזכירות בית המשפט בהקדם. אף על פי כן, עד למועד זה טרם הושב התיק".

עוד נכתב כי "אנו רואים את אופן התנהלותך האמור בחומרה. עיון בתיק על ידי בעל דין נעשה אך ורק בין כותלי בית המשפט וחל איסור גורף על הוצאת התיק מהבניין. על אחת כמה וכמה שלא היה מקום ליטול את התיק על דעת עצמך, ללא פנייה לגורם מוסמך ואף ללא יידוע גורם כאמור".

לאחר שנכתב כי לא ניתן לעשות שימוש בתיק ולכן ישוכפל עותק נוסף, נכתב כי "יובהר כי אין באמור כדי לגרוע מהחובה המוטלת עליך להשיב את התיק למזכירות בית המשפט בהתאם. עוד אציין כי בכוונתו להעביר את העניין להמשך טיפולה של הלשכה המשפטית בהנהלת בתי המשפט".

המועד לדיון בערעור של אור נקבע ל-4 בדצמבר 2017.
ענבל אור בית המשפט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד