ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

פאדיחה: קיבלו טיסה במחיר נסיעה באוטובוס

סיפור נדיר: עשרות חרדים טסו כמעט חינם אין כסף בשל טעות בחברת התיירות • הטיסה עלתה בסכום של שתי ספרות במקום שלוש, מה שגרם ל'חבר מביא חבר' • האם יצטרכו להשלים את הסכום?

חרדים בטיסה. צילום: יעקב נחומי, פלאש 90
חרדים בטיסה. צילום: יעקב נחומי, פלאש 90



עשרות נוסעים חרדים הצליחו להזמין טיסות לברצלונה במחיר של נסיעה באוטובוס, והפיצו את הבשורה על התקלה הטכנית ברחבי הרשת, מה שגרם לנזק לחברה הנאמד בעשרות אלפי שקלים.

המקרה התרחש בימים האחרונים כאשר נוסעים חרדים ושאינם, הזמינו טיסה לברצלונה והופתעו לגלות כי למרות שזו עונת "בין הזמנים" מחיר הטיסה שווה ערך כמעט כמו נסיעה מבני ברק לירושלים - 18 דולר. הנוסעים הזמינו את הטיסה המדוברת ואכן המחיר לא השתנה. טיסה שהייתה אמורה לעלות 188$ נמכרה כאמור ב18$ - בעקבות תקלה טכנית. בחברה מסרו בתגובה כי המחיר יישאר אותו הדבר וכי לא ייגבו תוספת תשלום מהנוסעים.

יעקב הורן אחד הנוסעים סיפר לאתר 'בחדרי חרדים' על שאירע "כמו בכל בין הזמנים המשפחה טסה לאירופה והפעם החלטנו לטוס לברצלונה, להפתעתנו גילנו שהמחיר כל כך נמוך ולא האמנו עד שבאמת קיבלנו את כרטיסי הטיסה. סיפרתי לעוד חברים וגם הם הזמינו. בסוף התברר שזו הייתה טעות של החברה אבל אנחנו כבר הרווחנו. חסכנו כסף למשפחה בבין הזמנים".

סיון גולדברג דובר חברת 'גוליבר' מסר בתגובה לאתר ב'חדרי חרדים': "אף מערכת ממוחשבת אינה חסינה מטעויות ומחיר הטעות במקרה זה עומד על עשרות אלפי שקלים בתוך דקות בודדות. נדאג לכל לקוחותינו שקיבלו אישור סופי על הזמנתם ב-18 דולר ונאפשר להם לטוס במחיר הטעות החלומי".⁠⁠⁠⁠
טיסה ברצלונה גוליבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד