ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

צפו: המחבלונים יידו אבנים; שוחררו ב-500 דינר

לוחמי משמר הגבול ארבו לשלשוה מחבלונים קטנים אשר יידו אבנים לעברם סמוך לקבר רחל • ההורים שיחררו אותם מידי מנגנוני הביטחון הפלסטינים בערבות של 500 דינר • תיעוד מהתקרית

אחד הקטינים כפי שתועד. צילום: חברת מודיעין אזרחי
אחד הקטינים כפי שתועד. צילום: חברת מודיעין אזרחי



תיעוד: מעצר של מיידי אבנים במחנה הפליטים אל-עאידה הסמוך לקבר רחל. הורי החשודים, קטינים תושבי מחנה הפליטים נדרשו לשלם ערבות של 500 דינר על כל קטין בכדי לשחררם.

לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל הפועלים בגזרת עוטף ירושלים הביאו אתמול למעצרם של 3 חשודים ביידוי אבנים לעבר כוחות הביטחון.

אתמול (ראשון), החל משעות הצהריים פעלו לוחמי מג"ב במחנה הפליטים אל-עאידה כנגד עשרות חשודים אשר יידו אבנים ובקבוקים לעבר הכוחות. הלוחמים שתיעדו את העבריינים במטרה לחזק את הראיות כנגדם, הביאו למעצרם של שלושה חשודים וזאת במסגרת פעילות חכמה וזריזה של איגוף החשודים, מרדף אחר מיידי האבנים שנמלטו לתוך מבנה ומעצרם.

במקום נעצרו שלושה קטינים תושבי מחנה הפליטים. משנעצרו הקטינים זומנו הוריהם ואלו הועברו למנגנוני הביטחון הפלסטינים אשר שחררו אותם בערבות של 500 דינר לכל חשוד.

למרות שמדובר בקטינים הם סיכנו באופן ממשי את הלוחמים תוך יידוי אבנים ושימוש בקלע דוד. מדובר בפעילות התקפית כנגד אלו המבקשים להפר את הסדר ולפגוע בכוחות הביטחון. במג"ב ימשיכו לפעול בנחישות כנגד העבריינים תוך מעורבות ההורים במקרים בהם חשודים קטינים והשתת קנסות כספים בעת הצורך.
יידוי אבנים קבר רחל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד