ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

ששה גמלים צעדו על הכביש וסיכנו; הבעלים נעצר • צפו

בעקבות דיווח שהתקבל אתמול בבוקר במוקד 100 של המשטרה אודות עדר גמלים שנראה על כביש חצרים באר שבע הוקפצו למקום שוטרים ואנשי הסיירת הירוקה. פעילות משותפת של הכוחות בשטח, הביאה לתפיסתם של ששת הגמלים שהיו שם והעברתם לאחסנה בצפון • ל'בחדרי חרדים' נודע כי בעבר נפתח כנגדו תיק על התנגשות בין גמל לרכב בשנת 2014 שבו נהרג אדם. התיק נסגר אז מחוסר ראיות

התאונה בה נהרגה מיכל ונטורה ז"ל. צילום: תנועת רגבים
התאונה בה נהרגה מיכל ונטורה ז"ל. צילום: תנועת רגבים



עדר גמלים שהסתובב בכביש 40 סמוך לקיבוץ חצרים וסיכן חיי אדם, נתפס והחשוד באחזקתם נעצר.

שוטרים ופקחי "סיירת ירוקה" הביאו אתמול (ראשון) לתפיסת עדר גמלים שהסתובב בכביש 40 סמוך לקיבוץ חצרים. העדר הועבר לאחסון בצפון והחשוד באחזקתו נעצר והועבר לחקירה בתחנת המשטרה בבאר שבע. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו; "מדובר בפעילות שנועדה למנוע את הסיכון לחיי אדם בכבישים" נמסר מהמשטרה. אולם בית המשפט החליט לשחררו למעצר בית והמשטרה הגישה בקשה לעיכוב ביצוע.

בעקבות דיווח שהתקבל אתמול בבוקר במוקד 100 של המשטרה אודות עדר גמלים שנראה על כביש חצרים באר שבע הוקפצו למקום שוטרים ואנשי הסיירת הירוקה. פעילות משותפת של הכוחות בשטח, הביאה לתפיסתם של ששת הגמלים שהיו שם והעברתם לאחסנה בצפון.



גבר בבן 71, תושב שגב שלום, נעצר בחשד שהעדר שייך לו ושהוא לא נקט באמצעי הזהירות המתבקשים על מנת למנוע מהגמלים לפסוע לאורך ציר הנסיעה ולסכן את משתמשי הדרך באשר הם. ל'בחדרי חרדים' נודע כי בעבר נפתח כנגדו תיק על התנגשות בין גמל לרכב בשנת 2014 שבו נהרג אדם. התיק נסגר אז מחוסר ראיות.

בעלי החיים המתהלכים בקרבת צירי התנועה, ולעיתים אף על נתיב הנסיעה, מסכנים חיים לא אחת. לעיתים, תאונות דרכים אלו מסתיימות באופן טראגי. משטרת ישראל פועלת כל העת יחד עם גופים נוספים באמצעות מבצעים יזומים ופעילות שוטפת במפגעים נקודתיים על מנת למנוע את הסיכון ככל שניתן לציבור משתמשי הדרך, נמסר מהמשטרה.

"הכתובת הייתה על הכביש!" אומרים בתנועת רגבים. "מדובר בעבריין סדרתי שעדר הגמלים שלו היה מעורב במותו של דוד כהן ז"ל וככל הנראה גם במותה של מיכל ונטורה ע"ה".

לדבריהם, החקירה המשטרתית שנערכה לאחר התאונה בה נהרג כהן, הייתה רשלנית ובלתי מקצועית. המשטרה נתלתה בטענה של החשוד כי מכר את הגמל שהרג את כהן - והתעלמה מהעובדה כי הוא עבריין סדרתי שנעצר פעמים רבות על ידי הרשויות בגלל שוטטות העדר שלו.

"בעקבות רשלנות המשטרה, לא הועמד עלי אלאעסם לדין, ואנו קוראים לפתוח מחדש את תיקי החקירה ולמצות עמו את מלוא חומרת הדין. חיי אדם לא יכולים להיות הפקר" נמסר מתנועת רגבים.
תאונת דרכים גמל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד