י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

צעיר נחטף בירושלים; חשודים בחטיפה נעצרו

תושב ירושלים התקשר אתמול למשטרה ודיווח כי בנו נחטף ע"י מספר חשודים • צוות החוקרים החל בחקירה ובמבצע מעצרים שבוצע הלילה, נעצרו שמונה חשודים ע"י בלשי הימ"ר והם הובאו לחקירה במשרדי היחידה המרכזית

צילום אילוסטרציה: pixabay
צילום אילוסטרציה: pixabay צילום: pixabay



תוך יממה פוענחה חטיפה ודרישת כופר של צעיר תושב ירושלים על רקע חוב כספי ונעצרו שמונה חשודים.

אתמול (ראשון) לפנות בוקר דיווח תושב א-טור במזרח ירושלים כי בנו נחטף על ידי מספר חשודים שהתקשרו אליו וביקשו שיעביר להם כסף במזומן תמורת שחרורו. עם קבלת הדיווח ובשל חומרת האירוע הוטלה החקירה על ימ"ר (היחידה המרכזית) של משטרת ירושלים.

צוות החוקרים החל בביצוע פעולות חקירה מתקדמות שהביאו תוך מספר שעות לאיתור החשודים. במבצע מעצרים שבוצע הלילה (שני), נערכו בלשי הימ"ר ועצרו שמונה חשודים שהובאו לחקירה במשרדי היחידה המרכזית.

מספר שעות לאחר ביצוע מעצר החשודים - שב החטוף לביתו כשהוא בריא ושלם. מחקירת המשטרה עולה כי בין החטוף, תושב א-טור כבן 25, לחשודים - ישנו סכסוך על רקע חוב כספי. משלא יכל היה לעמוד בחוב הכספי, הגיעו החשודים לביתו במהלך הלילה כשהם רעולי פנים, הכניסו אותו לרכבם והסיעו אותו למרכז הארץ.

מיד לאחר מכן, פנו החשודים לאביו וביקשו ממנו דרישת כופר תמורת שחרור בנו. עם קבלת השיחה פנה האב למשטרה שכאמור פתחה בחקירה שהובילה למעצר החשודים והחזרת החטוף לביתו. כלל החשודים, בני מיעוטים תושבי איזור המרכז, יובאו בשעה הקרובה להארכת מעצרם בפני בית משפט השלום בירושלים. החקירה נמשכת.

"מדובר באירוע קשה ומורכב שהצריך ריכוז מאמץ ומשאבים של חוקרי היחידה המרכזית תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים על מנת להביא לפענוח מהיר של החקירה, פחות מיממה" ציינו במשטרה. "חקירת המשטרה בראשיתה, ולשם התקדמותה, המשך איסוף מכלול הראיות וביסוס התשתית הראייתית, תבקש המשטרה מבית המשפט להאריך את מעצרם של החשודים".
חטיפת אדם ירושלים חשודים ימר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד