ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

מתנת יום הולדת: פרץ לחנות בבר אילן ונתפס על חם

ערבי ממזרח ירושלים פרץ לבית ולחנות באיזור בר אילן בירושלים, ונתפס על חם על ידי השוטרים • החשוד הובא לחקירה בתחנת לב הבירה בחשד להתפרצות וגניבה, במהלכה נקשר למיוחס לו. עוד גילו החוקרים, כי זהו יום הולדתו ה-22 של החשוד

צילום אילוסטרציה: pixabay
צילום אילוסטרציה: pixabay צילום: pixabay



ערבי ממזרח ירושלים פרץ לבית ולחנות באיזור בר אילן בירושלים, ונתפס על חם על ידי השוטרים.

ביום שישי האחרון, בשעות הבוקר המוקדמות, צעיר ערבי ממזרח ירושלים נצפה באיזור חנות מכולת בשכונת בר אילן בירושלים בצורה מחשידה. שוטרים שקיבלו את הדיווח והגיעו למקום תוך זמן קצר - איתרו את החשוד בסמוך לדלת הכניסה לבית העסק, כשבידיו כלי פריצה וזכוכית דלת הכניסה שבורה.

משהבחין החשוד בשוטרים ניסה להימלט ללא הצלחה, ונעצר על ידם. בחיפוש שערכו השוטרים על גופו נתפס סכום כסף מזומן על סך כ-3000 ש"ח ומטבעות.

בתחקור ראשוני שביצעו השוטרים עלה כי על פי החשד, זמן קצר קודם לכן פרץ החשוד לבית ברחוב סמוך, ממנו על פי החשד גנב את הכסף במזומן יחד עם רכוש נוסף.

החשוד הובא לחקירה בתחנת לב הבירה בחשד להתפרצות וגניבה, במהלכה נקשר למיוחס לו. עוד גילו החוקרים, כי זהו יום הולדתו ה-22 של החשוד.

היום הוגשה הצהרת תובע כנגד החשוד ובקשה להארכת מעצרו עד תום ההליכים. מהמשטרה נמסר, שילוב של ערנות אזרחים והגעה נחושה תוך זמן קצר של השוטרים, הביאו לכדי תפיסתו 'על חם' של החשוד ולמעצרו עם הרכוש אותו גנב.

הגשת הצהרת התובע כנגד החשוד תוך ימים ספורים מהווה נדבך מרכזי במסגרת מאבקה של המשטרה כנגד פורעי החוק המרשים לעצמם לפגוע בביטחונם וברכושם של התושבים.
בר אילן פריצה משטרת ישראל ערבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד