כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

התפרע, גרם נזק בלשכת ראש העיר - ונעצר

תושב שכונת פרדס כץ בבני ברק הגיע ללשכת ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט, איים, התפרע וגרם לנזק • שוטרים שהוזעקו למקום, עצרו את החשוד לחקירה • פרקליטתו ל'בחדרי': "יש סכסוך משפטי בין החשוד לעיריית בני ברק בנושאי בנייה. הוא מתחרט ומבטיח שלא יגיע לשם יותר"

לשכת ראש העיר בני ברק. צילום: בלוג "החרדים"
לשכת ראש העיר בני ברק. צילום: בלוג "החרדים"



תושב שכונת פרדס כץ בבני ברק הגיע אתמול (ראשון) בשעות הצהריים לעיריית בני ברק, שם נכנס ללשכת ראש העיר חנוך זייברט, איים, התפרע וגרם לנזק - כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

שוטרים שהוזעקו למקום, עצרו את החשוד (53), לחקירה בתחנת משטרת מרחב דן, וגבו עדויות מהעובדים.

"הייתה התלקחות יצרים, מדובר באדם נורמטיבי לחלוטין, אב לעשרה ילדים" אמרה פרקליטתו עו"ד שריר ל'בחדרי חרדים'. "יש סכסוך משפטי בין החשוד לעיריית בני ברק בנושאי בנייה. על פי החשד של המשטרה, הוא הגיע למקום, איים על העובדים והתנהג באלימות. הוא מתחרט ומבטיח שלא יגיע לשם יותר".

"מדובר בעבירות פליליות ברף נמוך מאוד של נזק לרכוש" הוסיפה, "ועל כן ביקשתי לשחררו בתנאים מגבילים". החשוד, ללא עבר פלילי ובמשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בארבעה ימים מחשש לשיבוש הליכי חקירה וסיכון שלום הציבור.

השופטת תרצה שחם-קינן החליטה לקבל את הבקשה והחשוד שוחרר בתנאים מגבילים הכוללים ערבות עצמית על סך 3,000 וערבות צד ג' בסך 1,000 ש"ח נוספים עם צו הרחקה מהעירייה למרחק של לפחות 200 מטרים, איסור יצירת קשר למשך 30 יום עם מי מהמעורבים בפרשה לרבות עובדי עירייה שהיו עדים למקרה.
לשכת ראש העיר נזק לרכוש משטרת ישראל בית המשפט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד