י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

שרה נתניהו תועמד לדין בפרשת המעונות

דיווח בערוץ 2: היועץ המשפטי לממשלה מאמץ את המלצת המשטרה ופרקליט המדינה וצפוי להודיע כי רעיית רה"מ, שרה נתניהו, תועמד לדין בכפוף לשימוע בתיק המעונות; עלות העבירות לקופת המדינה נאמדת במאות אלפי שקלים

צילום: Marc Israel Sellem/POOL
צילום: Marc Israel Sellem/POOL



פרסום ראשון ב"מהדורה המרכזית" של חדשות 2 (גיא פלג): היועץ המשפטי לממשלה מנדלבליט מאמץ את המלצת המשטרה ופרקליט המדינה וצפוי להודיע: רעיית רה"מ, שרה נתניהו, תועמד לדין בכפוף לשימוע בתיק המעונות; עלות העבירות לקופת המדינה נאמדת במאות אלפי שקלים

בלעדי ב"מהדורה המרכזית" של חדשות 2 (עמית סגל): שלמה פילבר, ‏מנכ"ל משרד התקשורת המורחק מתפקידו בשל חקירת פרשת בזק לחדשות 2: "לא אהיה עד מדינה נגד נתניהו. לא קיבלתי שום הנחיה מנתניהו לעזור לאלוביץ' ולכן גם אין לי מידע למסור בעניינו"

בשיחה עם הפרשן הפוליטי של חדשות 2, עמית סגל, אומר מנכ"ל משרד התקשורת אשר נחקר בפרשת בזק, שלמה פילבר את הדברים הבאים:
"ארבעה ימים ישבתי מול החוקרים של הרשות לניירות ערך והסברתי להם שכל מה שקידמתי היה בהתאם לסמכויותיי כמנכ"ל על בסיס מדיניות בכלל של קודמיי. כחלון קבע ב2012 את ההפרדה המבנית בבזק, ב2013 הממשלה קיבלה את זה כבר כהחלטת ממשלה. כל מה שאני עשיתי ב2015 היה להוסיף תנאי נוסף לבזק, שאם הם רוצים שזה יתקיים הם חייבים להשקיע בתשתיות מיליארדי שקלים. זה הכל, אין פה בכלל עבירה. על מה אפשר לדבר?

על שאלת חדשות 2 האם גם נתניהו לא עבר עבירה, האם הוא לא הנחה את פילבר לעשות את הדברים האלה?
פילבר השיב "מעולם לא דיברתי איתו על הדברים האלה. מעולם לא עלה הנושא הזה בשיחתנו. אני שירתתי את המדינה, אני אוהב את המדינה, אני מוכן לעזור בכל דבר ששייך לחקירה כדי להגיע לחקר האמת. אני לא אהיה עד מדינה"
שרה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד