כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

הפעוט שנהרג במונסי: "נוסעים כמו מטורפים"

אתמול נהרג אפריים שמעון סזדיילו ז"ל במונסי, על ידי נהג מונית מקסיקני. היום מתברר שלנהג הפוגע לא היה רשיון נהיגה

צילום: Lazer H
צילום: Lazer H



נהג המונית שהרג את הפעוט, נסע ללא רשיון. אתמול נהרג פעוט חרדי במונסי על ידי נהג מונית מקסיקני, שנסע מהר מאד ופגע בפעוט בצד הדרך. הפעוט נפגע קשה מאד, ונפטר בבית החולים זמן קצר לאחר שהובא לשם.

על פי הדיווח באתר Yeshiva world news, המשטרה פרסמה שלנהג הפוגע לא היה רשיון נהיגה כלל, הנהג לא נעצר מיד לאחר התאונה, אבל הוא קיבל זימון להגיע לתחנת המשטרה.

היום (שני), התקיימה הלוויתו של הפעוט אפרים שמעון סזיידלו בן ה-15 חודשים, הוא נטמן בבית החיים של מונסי.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' טרגדיה נוראה אירעה אתמול (ראשון) בקהילה החרדית במונסי, פעוט חרדי בן שנה וחצי נפגע ממונית חולפת. והוא פונה במצב קשה מאוד לבית החולים הקרוב, כשניידת משטרה מלווה את הילד לבית החולים ומפלסת את דרכו של האמבולנס.

לאחר זמן קצר של נסיונות החייאה בבית החולים, לדאבון בני משפחתו - הפעוט נפטר מפצעיו.

חרדי תושב מונסי סיפר לאחר התאונה ל'בחדרי חרדים': "זו חברת מוניות בשם "אמריקן לאטינה" American Latina הנהגים שם מקסיקנים, והיא ידועה כבר הרבה זמן בנהגים שלה שנוסעים כמו מטורפים, והם היו מעורבים בהרבה תאונות דרכים.

אנשים משתדלים לא לנסוע איתם כי הם ממש מסוכנים ומטורפים, נשים ובנות מפחדות לנסוע איתם מאחר ומספר נשים התלוננו על נהגים שם, הנהג הדורס החליט מיד לאחר שהרג את הילד שהוא לא יודע אנגלית, אז הביאו לו שוטר שיודע לדבר ספרדית".
מקסיקני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד