ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

צפו: במשך 9 דקות כיוון השוטר אקדח לעבר הנוסע שחיפש את הרישיון מתחת למושב

הוא בסך הכל נסע על 85 קמ"ש, אבל השוטר עצר אותו וביקש את המסמכים, הנוסע שלצד הנהג שלח ידו אל מתחת למושב כדי לאתרם, אך בו ברגע שלף השוטר אקדח וכיוון אותו לעברו במשך כ-9 דקות • המשטרה: "תנועתו הבלתי צפויה של הנוסע לעבר תחתית המושב, גרמה לשוטר להרגיש מאוים" • כמה נורו למוות בשנה האחרונה?

צילומסך (youtube)
צילומסך (youtube)



סרטון שצולם בקליפורניה מעורר סערה ברשת, על החלטתו של שוטר תנועה בקליפורניה, לכוון את אקדחו לעבר נוסע, במשך יותר מתשע דקות.

המקרה אירע בבוקר יום רביעי האחרון לאורך כביש 101 של ארה"ב, מדרום לסן חוזה, לאחר ששוטר הבחין במכונית שנוסעת במהירות של 85 קמ"ש.לאחר שעצר את המכונית ביקש השוטר רישיון נהיגה, ואישורים נוספים. הנהג והנוסע חיפשו כמה דקות אחר הניירת, לפני שהשוטר חזר לאופנוע שלו כדי לכתוב דו"ח, מסרה המשטרה.

בנקודה הזו הגירסאות סותרות, לדברי המשטרה, הנוסע החל לחפש משהו "תחת כיסאו". כך מדווח ה'וושינגטון פוסט'.

"לא ברור למה הנוסע בחר לשלוח את ידו מתחת למושב, מאחר והשוטר לא ביקש ניירת נוספת, תנועתו הבלתי צפויה של הנוסע לעבר תחתית המושב, גרמה לשוטר להרגיש מאוים, והוא שלף את אקדחו" כך מסרה המשטרה.

עם זאת, הנוסע שישב לצד הנהג ושעליו כיוון השוטר את האקדח, סיפר כי הוא חיפש עוד ניירת שהשוטר ביקש, אי לכך היה צריך להגיע אל מתחת למושב כדי לנסות למצוא את רישיון הרכב.

הסרטון הופץ כאמור ברשת ובו נשמע הנוסע מבקש מהשוטר כמה פעמים שיוריד את האקדח שמכוון אליו, המשטרה מסרה בהודעה "כי הקצין נאלץ להמתין זמן רב מהרגיל לגיבוי, ולכן הרגיש מאוים, אנחנו מבינים שזה לא נוח לכוון אקדח לעבר מישהו, גם אם זה על ידי שוטר, אבל לשוטר לא היתה ברירה".

"בסופו של דבר, השוטר שוחח עם הנוסע של הרכב והסביר את מעשיו ומדוע האקדח היה מכוון אליו", אמרה המשטרה. "הנוסע ציין שהוא מבין למה זה קרה והסיפור נגמר בהבנה בין השוטר לנוסע".

המשטרה בארה"ב נמצאת תחת מעקב על ידי ארגוני זכויות אדם, ולטענתם ההדק של השוטרים קלה מדי, 594 אנשים נורו ונהרגו על ידי המשטרה האמריקאית בשנה האחרונה, כך על פי 'הוושינגטון פוסט', לעומת שנה שעברה בזמן המקביל, במהלכה ירתה המשטרה ב-963 אנשים.
אלימות שוטרים אקדח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד