כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

צפו: הקבצן החרדי סירב להזדהות והוכה על ידי שוטרים

רק בגלל שהוא חרדי? קבצן נדבות מבוגר העומד מידי יום בצומת קיבוץ גלויות בתל אביב ומחלק ספרי תהילים תמורת צדקה, נעצר אתמול באלימות על ידי ששה שוטרים • עד ראייה ל'בחדרי': "השוטרים התנהגו אליו באלימות קשה ואכזרית" • תגובת המשטרה: "החשוד הפר את הסדר. סיכן את עצמו והנהגים"

השוטרים במהלך המעצר.
השוטרים במהלך המעצר. צילום: צילום מסך



קבצן נדבות בשנות ה-50 לחייו נעצר אתמול (שני), באלימות על ידי שוטרים בצומת קיבוץ גלויות / הולץ בתל אביב.

"השוטרים התנהגו אליו באלימות קשה ואכזרית, כאילו מדובר בעבריין בכיר" משחזר דניאל אנג'ל שאף צילם את המקרה. בשיחה ל'בחדרי חרדים' הוא מספר כי בנסיעה הבחין בקבצן העומד שם מידי יום ומוכר ספרי תהילים תמורת שקלים בודדים.כפי שניתן לראות בתיעוד הוידאו, שני השוטרים משוחחים עם הקבצן, כאשר בשלב מסויים מגיעה גם ניידת משטרה ולאחר זמן קצר, תוך כדי שיחה, אחד מהם משכיב את הקבצן על הרצפה. "הם התנהגו אליו בצורה ברוטאלית ולא יפה. מה בסך הכל הוא עשה? מקבץ נדבות על הכביש בזמן שהרמזור אדום ומחלק ספרי תהילים? פניתי אליהם, ניסיתי לדבר לליבם, אבל הם איימו עלי שיעצרו אותי על הפרעה לשוטר" מספר דניאל.

בהמשך, הגיחו שני שוטרים נוספים על מנת לסייע במעצר. "שישה שוטרים על אדם אחד מסכן. ממש לפני שעזבתי, אחד השוטרים החל לגרור אותו לאחר שגם משך אותו בזקנו" תיאר דניאל ל'בחדרי'.

ממשטרת מחוז תל אביב נמסר ל'בחדרי חרדים' כי "החשוד הפר את הסדר בכך שהתהלך במרכז הצומת תוך שהוא מהווה סיכון לעצמו ולנהגים העוברים בדרך". בנוסף, "החשוד סרב להזדהות, התנגד לעיכוב ואף קילל ואיים על השוטרים". החשוד נעצר ונלקח לתחנת המשטרה ובתום חקירתו שוחרר בתנאים מגבילים.
אלימות שוטרים מעצר קבצן נדבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 40 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד