י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

אבי בניהו: "מי שעשה את זה, אלוקים ישפוט אותו לגיהנום"

הבוקר התראיין דובר צה"ל לשעבר אבי בניהו לגלי צה"ל, ושם תקף את אותם מפיצי הודעות כוזבות בוואטסאפ • בניהו ל'בחדרי': "משפחות החיילים קבלו הודעות והתמוטטו. זה בלתי נסלח"

אבי בניהו. צילום: פלאש 90
אבי בניהו. צילום: פלאש 90 צילום: פלאש 90



הבוקר התראיין דובר צה"ל לשעבר אבי בניהו לגלי צה"ל, ושם תקף את אותם מפיצי הודעות כוזבות בוואטסאפ.

אתמול הופצו בקבוצות וואטסאפ חרדיות, שמועות זדוניות על נפילת הרמטכ"ל בתאונת טייס, מה שעורר כעס רב ברחבי הרשתות החברתיות, ועל כך אומר בניהו, "אני לא יודע מי הפיץ את השמועות, אני יודע ושמח שהחברה החרדית שנמצאת בקבוצות וואטסאפ ובשאר רשתות חברתיות, נלחמת נגד אותם מפיצים, כשהמפיצים נזרקים מהקבוצות, משטרת ישראל יחד עם השב"כ חייבים לעשות לדבר הזה סוף, לא מענין אותי אם המפיצים חילונים או חרדים, מי שעשה את זה - שאלוקים ישפוט אותו לגיהנום".

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' מבהיר בניהו, "הבוקר הזכרתי מה שקרה בצוק איתן, איך אז צעירים חרדים הפיצו הודעות על מוות של חיילים, כשהחיילים כלל לא נפגעו, משפחות החיילים קבלו הודעות והתמוטטו, זה בלתי נסלח".

בנוגע לפרסומים על כך שתקף את החברה החרדית אומר בניהו "לא האשמתי את החברה החרדית, דיברתי על חרדים שהפיצו בזמן צוק איתן הודעות שקריות, אני שמח לשמוע שהחרדים ברשת נלחמים בזה, ואני מקווה שהשב"כ יעלה על מפיץ השמועות".
אבי בניהו ווטסאפ שמועות זדוניות חרדים הרמטכל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד