ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

לא בובת שעווה! טיפים הכרחיים לבחירת מאפרת לכלה

את מבולבלת? יש לך כל כך הרבה דברים על הראש? הדבר שאת הכי רוצה הוא לפחות להיראות הכי יפה וזוהרת ביום החשוב בחייך. בחירה שגויה יכולה לגרום לך להתחרט על כך שלא התאפרת בעצמך בבית. אז איך בוחרים? המאפרת הוותיקה רויטל הר-כסף, עושה יופי של סדר

pixabay
pixabay



מזל טוב כלה טריה,
ברוכה הבאה לתקופה קסומה של הכנות, תכנונים בירורים וריצות. עולם שלם לא מוכר, שעם קצת הכוונה מאלה שצברו ניסיון, יכול להיות בדיוק כמו שתכננת וחלמת מאז שהיית קטנה והתחפשת לכלה.

תאריך כבר יש, מקום גם, אפילו שמלה וצלם. הגעת לשלב בו את מחפשת מאפרת, אותה אחת שיכולה בעבודה טובה לגרום לך להרגיש מיליון דולר. ומן הצד השני, בעבודה פחות טובה לגרום לך להתחרט שלא התאפרת לבד.

לפני שאת מרימה טלפון לחברה שמכירה מאפרת ומתחילה בבירורים, ברצוני להפנות את תשומת ליבך לנקודות חשובות בבחירת מאפרת בפרט, ובאיפור בכלל.

נתחיל לפי הסדר:

א. כישרון - מאפרת צריכה כשרון, חוש אסטטי, וטעם טוב. לדעת לטשטש, לבחור צבעים יפים ונכונים, לעבוד בצורה הרמונית, כך שהאיפור יראה מושלם - לא כמו מסכה מודבקת. חשוב לזכור שגם איפור בגוונים כהים אם עושים אותו נכון – יכול להיות עדין ויפה, ולעיתים איפור בגוונים בהירים ועדינים יכול להיות מבגר ולא מחמיא.

ב. פגישת היכרות – חשובה מאד, הן כדי להתרשם מיכולות המאפרת, ובעיקר, לוודא שהיא קשובה לך, שומעת את רצונותיך, מבינה ומפנימה, זורמת עם הבקשות שלך ומבצעת בהתאם.

ג. עמידה בזמנים – ביום החשוב בחייך את רוצה שהכל יעבוד לפי לוח הזמנים שתכננת, לכן, כדאי, לתאם עם כל הצוות המקצועי שבחרת להגיע חצי שעה לפני הזמן הדרוש, כדי למנוע לחץ מיותר.

ד. אווירה נעימה – חשובה מאד, כי אמנם זה יום לחוץ , אך יחד עם זאת הוא המאושר והמרגש בחייך, וכדאי שאת והצוות שאיתך תדעו ליהנות ממנו עד הסוף, בלי ניהול שיחות ביזנס ארוכות בטלפון תוך כדי איפור, כך שהראש נמצא חצי איתך וחצי לא. חבל.

ה. עמידות האיפור - חשוב שהאיפור יהיה עמיד לאורך זמן, שיחזיק מעמד משעות הבוקר/צהרים המוקדמות עד השעות הקטנות של הלילה, וישרוד ריקודים, זיעה ונשיקות. למשל שימוש בספריי מקבע איפור הנותן עוד שכבת מגן על הפנים, והוא בלתי נראה לחלוטין.

ו. מחשבה על הפרטים הקטנים - מראה על אכפתיות. ציוד נלווה לתיק כמו אקמול, טיפות עיניים חד פעמיות, מדבקות לכיסוי הרפס, וכן הלאה, אמורים לתת לך הרגשה טובה שיש לך על מי לסמוך.

את כל זה כתבתי מהלב, אלייך, הכלה שמתכננת את היום שבו את הכוכבת הזוהרת, לא עוד כלה מתוך אלף, אלה אחת ומיוחדת, עם טעם משל עצמך, רצונות וחלומות.
שתהיה לך הצלחה בכל ההכנות, והכי חשוב לא לשכוח ליהנות!

רויטל הר-כסף
מאפרת מקצועית

איפור איפור לכלה מאפרת רויטל הר כסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד